האתר החדש כולל תובנות, השראה, כלים ומשאבים שונים המיועדים ללמד עסקים כיצד הם יכולים לייצר השפעה ושינוי בעולם, בכמה דרכים:
- בניית קהילה המוקדשת למטרה טובה.
- העלאת המודעות למותג, תוך מכירת מוצרים בעלי השפעה והתחלת שיחה שתוביל לנקיטת פעולה.
- הבעת תמיכה במועדים חשובים, להגברת המודעות למטרות החשובות לעסק שלך (כמו לדוגמא חודש הגאווה או יום המודעות לסרטן השד.
בספטמבר השנה פירסמה פייסבוק מדריך שעסק בהשפעות של מגיפת הקורונה על הבריאות הנפשית של משתמשיה ועל השינויים שהתרחשו בשימוש שלהם בפלטפורמה בעקבות זאת. כחלק מהמחקר עלה כי מרבית המשתמשים הצעירים יעדיפו לתמוך ולרכוש ממותגים המביעים תמיכה באופן פומבי ברשתות החברתיות בערכים ונושאים חברתיים, ואינם עוסקים רק בערכי המותג עצמו.