פייסבוק מודיעה על כוונותיה להקים מערכת דיוור ובניית אתרים עצמאית ליוצרי תוכן

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

הנהלת פייסבוק פירטה אודות תוכניותיה להשקת מערכת דיוור ובניית אתרים עצמאית עבור יוצרי תוכן. המערכת תשרת כותבים, מומחים ועיתונאים ותעזור להם לפרסם את עבודתם באופן עצמאי.

לפי פייסבוק, בחודשים הקרובים החברה תציג למשתמשיה בארה"ב פלטפורמה שמטרתה להעצים כותבים עצמאים, לאפשר להם להגיע לקהלי יעד חדשים, ולהצמיח את העסק שלהם.

לפני פתיחת המערכת לכל המשתמשים, פייסבוק תתחיחל בפיילוט עם מספר שותפים נבחרים. 

במרכז הפלטפורמה תעמוד מערכת דיוור לשליחת ניוזלטרים, אשר תתבסס על היכולות והפיצ'רים הבאים:

    • כלי חינמי ליצירת ניוזלטרים וכן אתרי אינטרנט, עם מגוון אפשרויות עיצוב.
    • אינטגרציה עם דפי פייסבוק, ואפשרות פבלוש תוכן במגוון פורמטים לרבות תמונות, שידורים חיים, וסטוריז.
    • כלי ליצירת קבוצות פייסבוק לניהול וטיפוח קהילה.
    • פיצ'רים מיוחדים שיעזרו לטפח את מערכת היחסים עם קהל העוקבים, לחשוף אותם לתכנים חדשים וליוצרים חדשים. 
    • כלי אינסייטס שיציגו ליוצרים את ביצועי התכנים.
    • כלי מוניטזציה לאתר האינטרנט ולניוזלטר, לרבות מערכת ניהול מנויים.
    • רשת אקסלרטורים שיעזרו ליוצרים לפתח קשרים עסקיים, ולקיים דיונים וסיעורי מוחות עם יוצרים אחרים.

כמו כן, בפייסבוק מציינים כי "חלק ניכר מהיוזמה הזו מיועדת לתמוך בעיתונאים מקומיים עצמאיים, אשר לעיתים קרובות מהווים את הקול הבודד בסיקור קהילה נתונה. מאז 2018 השקענו כ-600 מיליון דולר בתמיכה בעיתונאות, ואנו עתידים להשקיע עוד כמיליארד דולר במהלך שלוש השנים הקורבות. מרחב יצירת התוכן העצמאי צומח, ואנו תומכים בעבודה שאחרים עושים, ורוצים לוודא שאנו מספקים במה נוספות לצמיחה ומוניטיזציה ליוצרים."

למאמר המלא בבלוג הרשמי של פייסבוק >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן