פייסבוק מסירה את איסור הפרסום על קמפיינים בנושאים חברתיים ופולטיים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק הודיעה בתחילת החודש על סיום האיסור הזמני על הרצת מודעות בנושאים פוליטיים וחברתיים בפלטפורמה בארה״ב שהטילה בשל הבחירות שהתקיימו במדינה.

פייסבוק עצרה את פרסום המודעות בנושאים פוליטיים וחברתיים בתקופה שסבבה את המירוץ לבחירות לנשיאות בארה״ב בנובמבר 2020 על מנת למנוע ממפרסמים להשתמש לרעה בפלטפורמה להפצה של מידע שקרי בנוגע לבחירות ותוצאותיהן.

היא מדגישה כי היא דורשת ממפרסמים המעוניינים להריץ בפלטפורמה מודעות בנושאים פוליטיים ונושאים חברתיים שקיפות ואימות של חשבונות ומודעות וכי המערכות שלה אינן מבחינות בין שני הנושאים בעת ביצוע הבדיקות ותהליכי אימות המודעות. 

בנוסף היא מציינת כי במהלך החודשים הקרובים תבחן את אופי המודעות שיעלו בנושאים אלו על מנת להבין אילו שינויים נוספים נחוצים להתבצע בהקשר אליהן.

על מנת להעלות מודעות בנושאים פוליטיים וחברתיים, על המפרסמים לעבור את תהליך האימות שדורשת הפלטפורמה. מפרסמים שהשלימו את תהליך האימות של פייסבוק יכולים כעת להגיש מודעות חדשות בנושאים אלו, שצריכות לכלול דיסקלמייר המכריז כי הן ממומנות על ידי גוף מסויים. בנוסף, על המפרסמים לבחור בקטגוריה הנכונה מתוך תפריט נושאי המודעות המיוחד של פייסבוק. מודעות קיימות שנוטרלו בשל השהיית הפרסומות הפוליטיות/ חברתיות לא יחזרו לפעילות באופן אוטומטי ועל המפרסמים לערוך את המודעות הרלוונטיות ולהפעילן מחדש במידת הצורך.

פייסבוק מציינת כי זמני תהליכי האימות נשארו זהים ומפרטת כי תהליך אימות המפרסם לוקח עד 48 שעות, תהליך אימות הדיסקלמייר עד 24 שעות ותהליך בחינת המודעה עד 72 שעות. כמו כן, על המפרסמים לקחת בחשבון כי ביצוע עריכות מסוימות במודעות קיימות על מנת להגישן מחדש יכולות לגרום לשליחת המודעות לבחינה מחודשת על ידי צוות פייסבוק.

המודעות שיועלו יוקלטו בספריית המודעות עד 24 שעות לאחר העלאתן ומשיכו להישמר בספריית המודעות עד ל-7 שנים לאחר פרסומן. 

להודעת פייסבוק בנושא >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן