בהמשך לתוספות המשמעותית אשר נוספו לכלי המוניטיזציה שלה בחודש יולי, ממשיכה פייסבוק לפתח אפשרויות ליוצרי תוכן להרוויח כסף בעבור הפעילות שלהם ברשת החברתית.
הפעם במוקד העניין – מנהלי קהילות.
פייסבוק מודיעה כי מנהלי קהילות שיעמדו בקיטריונים (כרגע קהילות מישראל אינן נכללות) יוכלו לפרסם בתוך הקבוצה תוכן שיווקי מקודם בשיתוף עם מותגים (Branded Content) ממש כמו שמתאפשר היום לבעלי דפי פייסבוק וחשבונות אינסטגרם פופלריים.
נכון להיום הקריטריונים לשימוש בכלי התוכן השיווקי מחייבים את הקבוצה להיות מוגדרת כפתוחה, להכיל לפחות 1,000 חברים, וכן האדמינים נדרשים להתחייב לא להפר את תנאי המוניטיזציה של הפלטפורמה.
המשמעות של פוסט בעל תוכן שיווקי מקודם הינה שקבוצת פייסבוק תוכל לחבור למותג המעוניין לחשוף תוכן ממותג לחברי הקבוצה, תמורת תשלום להנהלת הקבוצה. במקרה כזה, על הנהלת הקבוצה לתייג את הפוסט כ-"תוכן ממותג" (או Branded Content) על מנת לאפשר מקסימום שקיפות למשתמשי פייסבוק החברים בקבוצה.
כמו שדיווחנו בתחילת חודש יולי, פייסבוק הוסיפה לאחרונה מספר כלי מוניטיזציה המאפשרים ליוצרי תוכן (ובכלל זה מנהלי קהילות) לממן את תהליך יצירת התוכן שלהם מבלי להשתמש בכלים חיצוניים לפייסבוק. בין החידושים האחרונים:
מרבית הכלים החדשים טרם נפתחו לשימוש עבור יוצרי תוכן ישראלים. אך אם אתם במקרה יוצרי תוכן ישראלים, יש עוד דרכים רבות להרוויח כסף מהתוכן שלכם.
מקור: MattNavarra