פייסבוק מציגה עוד אפשרות מוניטיזציה לקהילות – הפעם דרך תוכן שיווקי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

בהמשך לתוספות המשמעותית אשר נוספו לכלי המוניטיזציה שלה בחודש יולי, ממשיכה פייסבוק לפתח אפשרויות ליוצרי תוכן להרוויח כסף בעבור הפעילות שלהם ברשת החברתית.

הפעם במוקד העניין – מנהלי קהילות.

פייסבוק מודיעה כי מנהלי קהילות שיעמדו בקיטריונים (כרגע קהילות מישראל אינן נכללות) יוכלו לפרסם בתוך הקבוצה תוכן שיווקי מקודם בשיתוף עם מותגים (Branded Content) ממש כמו שמתאפשר היום לבעלי דפי פייסבוק וחשבונות אינסטגרם פופלריים.

נכון להיום הקריטריונים לשימוש בכלי התוכן השיווקי מחייבים את הקבוצה להיות מוגדרת כפתוחה, להכיל לפחות 1,000 חברים, וכן האדמינים נדרשים להתחייב לא להפר את תנאי המוניטיזציה של הפלטפורמה.

המשמעות של פוסט בעל תוכן שיווקי מקודם הינה שקבוצת פייסבוק תוכל לחבור למותג המעוניין לחשוף תוכן ממותג לחברי הקבוצה, תמורת תשלום להנהלת הקבוצה. במקרה כזה, על הנהלת הקבוצה לתייג את הפוסט כ-"תוכן ממותג" (או Branded Content) על מנת לאפשר מקסימום שקיפות למשתמשי פייסבוק החברים בקבוצה.

כמו שדיווחנו בתחילת חודש יולי, פייסבוק הוסיפה לאחרונה מספר כלי מוניטיזציה המאפשרים ליוצרי תוכן (ובכלל זה מנהלי קהילות) לממן את תהליך יצירת התוכן שלהם מבלי להשתמש בכלים חיצוניים לפייסבוק. בין החידושים האחרונים:

מרבית הכלים החדשים טרם נפתחו לשימוש עבור יוצרי תוכן ישראלים. אך אם אתם במקרה יוצרי תוכן ישראלים, יש עוד דרכים רבות להרוויח כסף מהתוכן שלכם.

מקור: MattNavarra

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן