בהתאמה, בכל הנוגע למנגנון הויראליות בפלטפורמה, ככל שהאלגוריתם מזהה כי יותר אנשים צפו בתוכן, שיתפו אותו והגיבו לו, ככה הוא יפיץ אותו יותר ברחבי פייסבוק עבור משתמשים נוספים ולמעשה יהפוך את התוכן לויראלי.
מנסי מציעה ליוצרים לשים לב קודם כל כי התכנים שהם מעלים עומדים בתנאים ובסטנדרטים של הקהילה, זאת כדי שפייסבוק לא תגביל את החשיפה שלהם.
בנוסף לכך היא אומרת כי על יוצרים לשים דגש על יצירת סרטונים היוצרים קהל צופים נאמן ולמעשה מושכים את המשתמשים להמשיך ולחזור לתכני העמוד ולחכות לתכנים הבאים שיועלו בו וכך יוצרים קשר חזק עם קהל הצופים.
היא מדגישה כי מעבר לאספקט הבידורי בסרטון, על היוצרים לנסות ולהבין מה מניע משתמשים לשתף סרטונים ומה יכול לגרום להם לספר על התכנים בעמוד לחברים שלהם, כיוון שיצירת סרטונים הבונים אינטראקציות מובילים לשיתופים אותנטיים ולהפצה רחבה יותר בפלטפורמה.