אפל הכריזה בכנס המפתחים הגדול שלה על שינויים קריטיים בכל הקשור לפרטיות המשתמשים שלה ב-Ios. אפל תדרוש ממפתחי האפליקציות לדווח באופן עצמאי על נהלי הפרטיות של האפליקציה שלהם, לסכם בבירור את פרטי הפרטיות בחנויות האפליקציות, כך שמשתמשים יוכלו לראות את המידע עוד לפני שהם מורידים את האפליקציה. הרעיון כאן הוא שהאפליקציות יהיו כמה שיותר "שקופות" כלפי המשתמשים שלהם, כמו-כן, לאפשר גם למשתמשים לשלוט במידע הקשור לנתונים שהאפליקציה אוספת עליהם.
בעבר, החברה ספגה ביקורות רבות על האופן בו אפליקציות שנמצאות ב-ios אוספות מידע על משתמשי האפליקציות, המהלך הזה בא גם ליישר קו עם המתחרה (Android), שגם ביצעו שינויים דומים במערכת ההפעלה שלה.
"אנו מאמינים כי המעקב תמיד צריך להיות שקוף ובשליטתך," אמרה קייטי סקינר, מנהלת הפרטיות באפל, במהלך המצגת. משתמשים, למשל, יראו התראות בזמןאמת שמתריעות להם כאשר אפליקציה רוצה לקבל אישור לעקוב אחרי פעילות המשתמשים. משם המשתמשים יוכלו לבחור האם "אפשר מעקב" או "לבקש מהאפליקציה לא לעקוב".
במילים אחרות, אפל מרימה את הפונקציונליות של מעקב אחר משתמשים מתפריט ההגדרות של הטלפון ומפנה אליו תשומת לב ברגע השימוש, מה שסביר להניח שיותר אנשים יאפשרו זאת.
למרות שהמהלך טוב לצרכנים ולאלה שדוגלים בשקיפות בכל הקשור לפרטיות, ההתראות החדשות מזיקות גם למפתחים שמסתמכים על מודל עסקי של רווח ממודעות. בנוסף, אפל תציג גם התראות המתריעות על סוגי הנתונים שאפליקציה עשויה לאסוף ולקשר לחשבון, למכשיר או לזהות שלהם, שיכולים לכלול אנשי קשר, היסטוריית גלישה, מזהים, רכישות, מידע פיננסי ומיקום.
דבר נוסף שעלה בכנס האחרון של אפל, למשתמשים תהיה אפשרות לשתף רק את המיקום המשוער שלהם עם האפליקציה, ולא את המיקום המדויק של המשתמש.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…