מייסדי קלאבהאוס חושפים את הקשיים איתם מתמודדת הפלטפורמה הצעירה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

למי שלא מכיר, היזמים שעומדים מאחורי קלאבהאוס עולים בכל שבוע לסשן מיוחד בפלטפורמה שנקרא Town Hall ובו הם עונים על שאלות מהקהל, דנים בתוכניות לעתיד של קלאבהאוס ובעצם מעדכנים את המשתמשים על כל מה שקורה בפלטפורמה. בסשן האחרון, פול דייבסון אחד המייסדים של קלאבהאוס הדגיש את המאמצים להתרחב סוף סוף גם ל-Android. הדיבור הוא שזה הולך לקחת מספר חודשים.

חשוב לציין כי קלאבהאוס נמצאת במצב מסובך בשלב זה שכן נראה כי ישנם שחקנים ותיקים יותר מהם בתחום הסושיאל מדיה שמתכוונים "להעתיק" את הרעיון של קלאבהאוס לפלטפורמה שלהם:

1. טוויטר עם ה-Spaces
2. לינקאדין מתכוונת לעלות עם גרסה משלה
3. גם פייסבוק מתכוונת לעלות עם גרסה משלה

כמו-כן, העובדה שאפשר להשתמש בקלאבהאוס רק ב-App Store של אפל, והשירות אינו זמין ממכשירי אנדרואיד. אתגר נוסף שמציין פול בשיחה ב-Town Hall הוא אתגר ה-Discovery בפלטפורמה. ככל שקלאבהאוס ממשיכה לגדול כך גם הקושי לנהל את כמות הקלאבים והחדרים שיש בפלטפורמה עולה. כלומר, כל מה שקשור לניווט בפלטפורמה, לאופן בו אתם מוצאים נושאים מעניינים חדשים וכו' הופך להיות הרבה יותר מאתגר. בהקשר הזה, התכנון להתמודד עם האתגר הזה הוא על ידי עדכון הפעילות של המשתמשים באפליקציה, הענקת כלים נוספים שיעניקו למשתמשים שליטה על ההתראות שלהם, התאמות אישיות כאלה ואחרות וגם הצגה של רשימה מותאמת אישית עם הצעות להצטרפות לחדרים/קלאבים ברגע שהמשתמש פותח את האפליקציה בפעם הראשונה.

בנוסף, פול ציין כי כל עניין ההזמנות יעלם בחודשים הקרובים וכל אחד שיהיה מעוניין להצטרף לאפליקציה יוכל לעשות זאת גם בלי לקבל הזמנה. בתקופה הזו התכנון של קלאבהאוס הוא להתמקד בהגדלת הקהלים בפלטפורמה, סיוע ליוצרי תוכן וכמובן נושא המונטיזציה שכרגע כלל לא קיים.

מזכירים לכם שכתבנו לאחרונה מאמר עומק על קלאבהאוס שעונה לשם "המדריך השלם והמקיף לשיווק בקלאבהאוס". אני באופן אישי לא יודע מה עתיד לקרות עם הפלטפורמה. נראה כי ההתחלה והצמיחה של הפלטפורמה בתחילת הדרך הייתה לא פחות ממדהימה אבל עכשיו אחרי שכל הרשתות החברתיות האחרות נכנסו למשחק של האודיו, קשה לומר מה יקרה איתה בעתיד. רק הזמן יגיד. 

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן