לינקדאין מוסיפה היררכיות לניהול דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

לינקדאין מוסיפה היררכיות לניהול דפים עסקיים וקמפיינים ממומנים, בדומה למה שיש היום בפייסבוק. הדבר יאפשר יותר גמישות בניהול הרשאות הגישה לנכסים עסקיים.

ההיררכיות עבור ניהול הדף העסקי כוללות 3 רמות:

  1. סופר אדמין (Super Admin): הרשאת על שמכילה את כל ההרשאות שהיו לאדמין עד כה. רק משתמש בעל רמת הרשאות זו יכול להוסיף ולהוריד אדמינים נוספים.

  2. מנהל תוכן (Content Admin): רמת הגישה המעניקה הרשאה להעלת תכנים לעמוד העסקי, להגיב בתור העסק בפוסטים בעמוד, וכן לבדוק את הדאטה והאנליטיקס של הדף.

  3. אנליסט (Analyst): רמת הרשאה המאפשרת גישה לדאטה והאנליטיקס בלבד, ללא היכולות לעלות תוכן לעמוד.

לינקדאין תפקידי ניהול עמוד עסקי

כמו כן, לינקדאין גם הוסיפו הרשאות נפרדות לקמפיינים ממומנים של העמוד. בלינקדאין, חשבון פרסום חייב להיות מקושר לחברה, כלומר לעמוד עסקי ספציפי. עד כה הייתה קיימת רק הרשאת אדמין (מנהל קמפיינים) והרשאת בעלים (שאחראי על חלוקת הרשאות וניהול אמצעי תשלום). 

כל זה נשאר, אבל לינקדאין הוסיפה עוד שתי רמות של הרשאות שעשויות להכל על מנהלי העמודים.

  1. מנהל תוכן ממומן (Sponsored Content Poster): הרשאה המאפשרת ליצור קמפיינים ממומנים.

  2. מנהל טפסי לידים (Lead Gen Forms Manager): מאפשר להוריד את קובץ ה-CSV עם הלידים שהתקבלו מקמפיין לידים בלינקדאין (קמפיין מסוג Lead Gen Form).

לינקדאין תפקידי ניהול קמפיינים

מקור: Peter Aspengren

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן