לינקדאין לא מפסיקה לעדכן אותנו עם דברים חדשים והפעם הם משחררים מדריך חדש שנועד לעזור לנו להבין טוב יותר את כלי המודעות שלה עם דגש על בניית מותג ויצירת לידים בפלטפורמה.
- היכרות עם הפורמטים של המודעות בפלטפורמה ובארגז הכלים של לינקדאין באופן כללי
- כיצד יש לשלב מודעות ממומנות עם פרסום אורגני בלינקדאין במטרה להמהיר את הקהל שלך
- כיצד המשווקים הטובים ביותר בפלטפורמה משתמשים בגישה של שילוב בין בניית מותג ועמידה וביעדים
בנקודה האחרונה לינקדאין מציגה מקרי בוחן של חברות גלובליות גדולות כמו: VMWare, Johnson &, Jabra, Johnson ועוד שמציגות בצורה פשוטה למדי את ההישגים שלהם בפלטפורמה של לינקדאין.
המדריך שמכיל 21 עמודים יוכל לתת לכם עוד כמה נקודות מעניינות על הפלטפורמה, גם אם אתם משווקים בלינקדאין מזה מספר שנים. תוכלו למצוא כאן סטטיסטיקות ומידע שיוכל לעזור לכם בהמשך למצות את מלוא הפוטנציאל שלה.
מקור: business.linkedin.com