לינקדאין מפרסמת מדריך חדש לשימוש בכלי המודעות עם דגש על בניית מותגים ויצירת לידים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

לינקדאין לא מפסיקה לעדכן אותנו עם דברים חדשים והפעם הם משחררים מדריך חדש שנועד לעזור לנו להבין טוב יותר את כלי המודעות שלה עם דגש על בניית מותג ויצירת לידים בפלטפורמה. 

המדריך שנקרא ״Brand and Demand Playbook״ דן בנושאים הבאים:

  • היכרות עם הפורמטים של המודעות בפלטפורמה ובארגז הכלים של לינקדאין באופן כללי
  • כיצד יש לשלב מודעות ממומנות עם פרסום אורגני בלינקדאין במטרה להמהיר את הקהל שלך
  • כיצד המשווקים הטובים ביותר בפלטפורמה משתמשים בגישה של שילוב בין בניית מותג ועמידה וביעדים

מדריך הקמפיינים החדש של לינקדאין

בנקודה האחרונה לינקדאין מציגה מקרי בוחן של חברות גלובליות גדולות כמו: VMWare, Johnson &, Jabra, Johnson ועוד שמציגות בצורה פשוטה למדי את ההישגים שלהם בפלטפורמה של לינקדאין.

המדריך שמכיל 21 עמודים יוכל לתת לכם עוד כמה נקודות מעניינות על הפלטפורמה, גם אם אתם משווקים בלינקדאין מזה מספר שנים. תוכלו למצוא כאן סטטיסטיקות ומידע שיוכל לעזור לכם בהמשך למצות את מלוא הפוטנציאל שלה. 

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן