לינקדאין מפרסמת מדריך חדש לשימוש בכלי המודעות עם דגש על בניית מותגים ויצירת לידים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

לינקאדין לא מפסיקה לעדכן אותנו עם דברים חדשים והפעם הם משחררים מדריך חדש שנועד לעזור לנו להבין טוב יותר את כלי המודעות שלה עם דגש על בניית מותג ויצירת לידים בפלטפורמה. 

המדריך שנקרא ״Brand and Demand Playbook״ דן בנושאים הבאים:

  • היכרות עם הפורמטים של המודעות בפלטפורמה ובארגז הכלים של לינקאדין באופן כללי
  • כיצד יש לשלב מודעות ממומנות עם פרסום אורגני בלינקאדין במטרה להמהיר את הקהל שלך
  • כיצד המשווקים הטובים ביותר בפלטפורמה משתמשים בגישה של שילוב בין בניית מותג ועמידה וביעדים

מדריך הקמפיינים החדש של לינקדאין

בנקודה האחרונה לינקאדין מציגה מקרי בוחן של חברות גלובליות גדולות כמו: VMWare, Johnson &, Jabra, Johnson ועוד שמציגות בצורה פשוטה למדי את ההישגים שלהם בפלטפורמה של לינקאדין.

המדריך שמכיל 21 עמודים יוכל לתת לכם עוד כמה נקודות מעניינות על הפלטפורמה, גם אם אתם משווקים בלינקאדין מזה מספר שנים. תוכלו למצוא כאן סטטיסטיקות ומידע שיוכל לעזור לכם בהמשך למצות את מלוא הפוטנציאל שלה. 

מקור: business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן