לינקדאין משחררת את מגזין ‘Ready for Business 2021’ שנועד למשווקים בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין משיקה את Ready for Business 2021 – מגזין אונליין חדש הבוחן את מה שנדרש על מנת לקדם את צמיחת העסק ואת האסטרטגיה השיווקית שלו, בשימוש באמצעי שיווק דיגיטליים.

בכך עושה הרשת החברתית המקצועית צעד נוסף בניסיונותיה לסייע למשווקים להשתמש בפלטפורמה שלה על מנת לקדם עסקים ולהגדיל את רווחיהם.

מגזין Ready for Business 2021.
מגזין Ready for Business 2021. מתוך אתר לינקדאין

המגזין כולל מגוון של ראיונות עם מומחים ותובנות חדשות בנוגע לטרנדים מרכזיים בתחום השיווק, כמו למשל אירועים וירטואליים, בניית מותג וכדו׳, מידע הנשען על מחקר פנימי שערכה לינקדאין בקרב המשתמשים שלה שבחן את דרכי השימוש שלהם בפלטפורמה ובאופן השיווק שלהם בה. כמו כן כללה לינקדאין במגזין גם מקרי בוחן של שימוש במודעות בתשלום בלינקדאין ובכלים שיווקים אחרים שמספקת הפלטפורמה על מנת לקדם עסקים וכיצד ניתן ללמוד מכך והוא כולל תובנות מפורטות על כיצד לזהות את קהל היעד בעל הערך הרב ביותר לעסק ולעורר בו מעורבות בנקודה בה הוא הכי פתוח לכך ובחשיבות ההולכת וגדלה של תוכן איכותי ככלי שיווקי.

מתוך מגזין לינקדאין
מתוך מגזין לינקדאין

המגזין החדש כולל 50 עמודים וניתן לקריאה והורדה בחינם מכאן.

להכרזה הרשמית של לינקדאין בנושא >>> business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן