לינקדאין מוסיפה כלים עוצמתיים לדפים העסקיים. במוקד: טופס לידים אורגני, כפתורי swipe up לסטוריס ועוד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין מכריזה על תוספת של מספר פיצ'רים חדשים וכלים שנועדו לשימוש מנהלי עמודים בפלטפורמה, כולל כלים פנים ארגוניים ופיצ׳רים שנועדו לניהול לידים בצורה טובה יותר.

לינקדאין מסבירה כי השינויים שחלו בשנה האחרונה בסגנון העבודה העולמי והעובדה שמקומות עבודים רבים נאלצו לעבור לעבודה מרחוק או מהבית, גרמה לשינויים רבים בדרך שבה עובדים מתקשרים עם עמיתיהם לעבודה, לקוחות החברה ושותפיה. החברה מציינת סקר בנוגע לרווחת העובד שערך לאחרונה מכון Glint ממנו עולה שכ-41% מהמשתתפים שהצהירו שהם מרגישים מנותקים מחבריהם לעבודה הם בעלי סיכון מוגבר לשחיקה מוגברת בעבודה.

לכן מעוניינת לינקדאין ליצור סביבה ארגונית נעימה יותר, גם בזמן עבודה מרוחקת, שתסייע בחיזוק הקהילות המקצועיות ותקל על יצירת קשרים בין עובדים, עם לקוחות, שותפים ותומכי המותג, גם כאשר יש צורך לשמור על ריחוק חברתי. בנוסף, מחקר פנימי שנערך בלינקדאין מראה כי יש סיכוי של מעל 60% שעובדים יגלו מעורבות עם פוסטים מעמיתיהם לחברה, לעומת פוסטים ממשתמשים שאינם עובדים איתם, וסיכוי של פי 14 יותר שישתפו תוכן מעמוד החברה שלהם מאשר תוכן של מותגים אחרים.

כחלק ממאמציה לקרב בין העובדים, מוסיפה לינקדאין ל-Pages את לשונית “My Company” שיאפשרו למנהלי עמודים לאגד תוכן אורגני רלוונטי עבור עובדי החברה באמצעות כלי ה-“Recommend” החדש, ולשתף מאמרים פופולריים במיוחד בפלטפורמה עם העובדים באמצעות כלי ה-“Content Suggestions”. הלשונית החדשה אמור להקל על שיתוף תוכן החברה מצד העובדים.

בנוסף מוסיפה ל-Pages פיצ׳ר אנליטיקס חדש שמודד את מידת החשיפה וההשפעה של תכנית תומכי המותג בקרב העובדים. 

כמו כן, מסבירה לינקדאין כי פיצ׳ר האימות המאפשר גישה לאימות פרטי עובדים וזמין כעת רק לעסקים הנמצאים בתכנית ה-Elevate בפלטפורמה, יהפך בחודשים הקרובים לזמין בחינם עבור כל משתמשי Pages בעלי 10 עובדים ומעלה.

לינקדאין מוסיפה ל-Pages גם את פיצ׳ר ה-Lead Gen Forms החינמי – טפסי לידים ממולאים מראש עם מידע מפרופילי משתמשים בלינקדאין. כאשר משתמשים מקליקים על אחד ממוצרי העסק, המידע מהפרופיל האישי שלהם נשאב אוטומטית לטופס לידים פנימי שבאפשרותם להגיש מיידית לעסק במידה וברצונם לקבל במידע נוסף על המוצר בו התעניינו.

אפשרות חדשה נוספת היא בסרטוני הסטורי בפלטפורמה – מעתה מנהלי עמודים יוכלו להוסיף לסטורי העסקי כפתור “swipe up” על מנת להכווין את המשתמשים לכתובת URL חיצונית כמו עמוד נחיתה למשל, ישירות מהסטורי.

פרטים נוספים בהודעה הרשמית של לינקדאין >>> business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן