אפשרות ל-Boost Post וכלים נוספים מגיעים לדפי חברה בלינקדאין

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין מציעה מספר פיצ׳רים חדשים עבור משווקים ומארגני אירועי לייב בפלטפורמה, על מנת לסייע להם להגיע לקהל היעד, לבנות את זהות המותג ולמדוד את ההשפעה של כל פעולה הננקטת בפלטפורמה.

פיצ׳ר הבוסט פוסט (Boost Post)

מאפשר לשתף לקהל רחב יותר פוסט פופולרי שעלה לעמוד הלינקדאין והצליח מאוד באופן אורגני, על ידי הפיכתו לפוסט ממומן, בלחיצת כפתור, בפשטות ובמהירות. הפיצ׳ר החדש יסייע למשתמשים להגיע לקהל צופים נרחב יותר באופן מהיר ומיידי.
לאחר לחיצה על כפתור ה-Boost שמופיע בפוסט, ניתן לבחור בין ארבע מטרות לקידום:
מודעות למותג, צפיה בוידאו, מעורבות, כניסות לאתר.

בנוסף, ניתן לבחור בקהל היעד אליו מעוניינים להגיע:
קהל יעד מבוסס פרופיל (לפי תיאור תפקיד או מקום עבודה), קהל יעד מבוסס תחומי עניין, קהל יעד מבוסס טמפלייט מוכן מתוך מגוון אפשרויות מוכנות מראש שמציעה לינקדאין.
כמו כן, ניתן לבחור מיקום, לבצע החרגות ולקבוע תקציב רצוי לקידום הפוסט.

פיצ'ר הבוסט פוסט. מתוך אתר לינקדאין
פיצ'ר הבוסט פוסט. מתוך אתר לינקדאין

פיצ׳ר ה-Event Ads

הפיצ׳ר החדש הוא תצורת המודעות החדשה של הפלטפורמה ונועד לסייע למשתמשים להגביר את קידום האירועים שלהם ומציע מדידה של המעורבות האורגנית בעזרת כלי אנליטיקה חדש.

פיצ׳ר ה-Event Ads מסייע לקדם אירועים על ידי הדגשת פרטי מפתח באירוע כמו תאריך האירוע, הזמן בו מתרחש וכיצד ניתן להצטרף אליו, ומנגיש אותו לקהל חדש לחלוטין ובנוסף הוא מראה למשתמשים האם אנשים בעלי קשרים משותפים הביעו עניין בהשתתפות באירוע.

הפיצ׳ר מספק למשווקי ומארגני האירועים מידע מדויק על על האפקטיביות של הקמפיין, כולל כמות ההקלקות והצפיות במודעה וכמות הנרשמים לאירוע ועוד.

פיצ'ר event ads מתוך אתר לינקדאין
פיצ'ר event ads מתוך אתר לינקדאין

פיצ׳ר ה- Custom Streaming

לפי לינקדאין, במהלך השנה האחרונה חלה עליה של יותר מ-400% בשימוש בשידורי סטרימינג לייב לעומת השנה שלפניה. כעת מציגה לינקדאין את פיצ׳ר ה- Custom Streaming שמטרתו לאפשר שידור סטרימינג לייב באמצעות כלי הסטרימינג המועדף על המשתמשים, כולל זום, WebEx, OBS ובעוד מספר חודשים גם Microsoft Teams.

בנוסף, מוסיפה לינקדאין מספר כלים לאפליקצית ה-Page Analytics למובייל, כולל צפייה בכמויות המבקרים והעוקבים ומידע על פוסטים אורגנים ומקודמים, כלים שהיו זמינים עד עתה רק בגרסת הדסקטופ שלה.

פיצ'ר custom streaming. מתוך אתר לינקדאין
פיצ'ר custom streaming. מתוך אתר לינקדאין

בנוסף, מציעה לינקדאין למשווקים ומארגני אירועים להשתתף בכנס אונליין שיעסוק בהגדלת קהל העוקבים ובניית קהילה סביב מותג, כולל אפשרויות שיווק אורגניות וממומנות, שיתקיים ב-01/06.

למידע נוסף אודות הפיצ'רים החדשים באתר לינקדאין >>> business.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

קבוצות פייסבוק חדשות לגיימרים

פייסבוק משיקה קבוצות מיוחדות לגיימרים

מנכ״ל פייסבוק, מארק צוקרברג, הכריז על השקת ה- gaming Fan Groups, סוג חדש של קבוצה שנועד עבור קהילת הגיימרים כולל מעריצים ויוצרי משחקים, כחלק ממאמציה של החברה להגדיל את אחיזתה בעולם הגיימינג…

בדיקות אייבי טסט בחנות האפליקציות של אפל

אפל תאפשר a/b testing בחנות האפליקציות שלה, ה-App Store

חנות האפליקציות של אפל הולכת להשתדרג בקרוב עם מספר פיצ'רים חדשים שיאפשרו לבעלי אפליקציות ומשחקים להריץ a/b testing בפלטפורמה. נראה שסוף סוף אפל מתכוונת ליישר קו עם גוגל פליי שמאפשרת לבצע בדיקות מסוג זה מזה מספר שנים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן