לינקדאין מציעה מספר פיצ׳רים חדשים עבור משווקים ומארגני אירועי לייב בפלטפורמה, על מנת לסייע להם להגיע לקהל היעד, לבנות את זהות המותג ולמדוד את ההשפעה של כל פעולה הננקטת בפלטפורמה.
פיצ׳ר הבוסט פוסט (Boost Post)
מאפשר לשתף לקהל רחב יותר פוסט פופולרי שעלה לעמוד הלינקדאין והצליח מאוד באופן אורגני, על ידי הפיכתו לפוסט ממומן, בלחיצת כפתור, בפשטות ובמהירות. הפיצ׳ר החדש יסייע למשתמשים להגיע לקהל צופים נרחב יותר באופן מהיר ומיידי. לאחר לחיצה על כפתור ה-Boost שמופיע בפוסט, ניתן לבחור בין ארבע מטרות לקידום: מודעות למותג, צפיה בוידאו, מעורבות, כניסות לאתר.
בנוסף, ניתן לבחור בקהל היעד אליו מעוניינים להגיע: קהל יעד מבוסס פרופיל (לפי תיאור תפקיד או מקום עבודה), קהל יעד מבוסס תחומי עניין, קהל יעד מבוסס טמפלייט מוכן מתוך מגוון אפשרויות מוכנות מראש שמציעה לינקדאין. כמו כן, ניתן לבחור מיקום, לבצע החרגות ולקבוע תקציב רצוי לקידום הפוסט.
הפיצ׳ר החדש הוא תצורת המודעות החדשה של הפלטפורמה ונועד לסייע למשתמשים להגביר את קידום האירועים שלהם ומציע מדידה של המעורבות האורגנית בעזרת כלי אנליטיקה חדש.
פיצ׳ר ה-Event Ads מסייע לקדם אירועים על ידי הדגשת פרטי מפתח באירוע כמו תאריך האירוע, הזמן בו מתרחש וכיצד ניתן להצטרף אליו, ומנגיש אותו לקהל חדש לחלוטין ובנוסף הוא מראה למשתמשים האם אנשים בעלי קשרים משותפים הביעו עניין בהשתתפות באירוע.
הפיצ׳ר מספק למשווקי ומארגני האירועים מידע מדויק על על האפקטיביות של הקמפיין, כולל כמות ההקלקות והצפיות במודעה וכמות הנרשמים לאירוע ועוד.
לפי לינקדאין, במהלך השנה האחרונה חלה עליה של יותר מ-400% בשימוש בשידורי סטרימינג לייב לעומת השנה שלפניה. כעת מציגה לינקדאין את פיצ׳ר ה- Custom Streaming שמטרתו לאפשר שידור סטרימינג לייב באמצעות כלי הסטרימינג המועדף על המשתמשים, כולל זום, WebEx, OBS ובעוד מספר חודשים גם Microsoft Teams.
בנוסף, מוסיפה לינקדאין מספר כלים לאפליקצית ה-Page Analytics למובייל, כולל צפייה בכמויות המבקרים והעוקבים ומידע על פוסטים אורגנים ומקודמים, כלים שהיו זמינים עד עתה רק בגרסת הדסקטופ שלה.
בנוסף, מציעה לינקדאין למשווקים ומארגני אירועים להשתתף בכנס אונליין שיעסוק בהגדלת קהל העוקבים ובניית קהילה סביב מותג, כולל אפשרויות שיווק אורגניות וממומנות, שיתקיים ב-01/06.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…