יוצרים תוכן בקלאבהאוס? בקרוב העוקבים שלכם יוכלו להשאיר לכם טיפים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

הרשת החברתית החדשה, קלאבהאוס, הודיעה כי פיצ'ר חדש יאפשר ליוצרי תוכן בלטפורמה לקבל העברות כספים ("טיפ") ישירות מעוקביהם. התחרות הגוברת מצד טוויטר, פייסבוק ורשתות אחרות, האיצה בקלאבהאוס להקים אפיקי הכנסות ליוצרי תוכן כדי לשמר אותם בפלטפורמה הצעירה.

אפליקציית קלאבהאוס נהנתה מתקופה של כ-6 שבועות בהן דורגה בעשירייה הראשונה של האפליקציות הפופולריות ביותר ב-Apple App Store בקטגוריית הרשתות החברתיות בארה"ב.

אך בסוף חודש מרץ, ירדה קלאבהאוס אל העשירייה השניה, ונכון לכתיבת שורת אלו (יום ג', ה-6 לאפריל) הספיקה קלאבהוס לרדת אל העשירייה השלישית כאשר היא מדורגת במקום ה-21 (לפי נתוני שירות "סנסור טאוור").

לאחר שמייסדי קלאבהאוס הספיקו כבר לנשום אוויר פסגות, הם נתקלו בתחרות עקשנית מצד הרשתות החברתיות הוותיקות יותר, אשר החלו במהרה לפתח פיצ'רים דומים לשיחות שמע מרובות משתתפים באפלקיציות שלהן.

בחודש פברואר, טוויטר השיקה את שירות ה-Spaces בעל הפונקציונאליות הדומה. לאחרונה, פייסבוק וגם לינקדאין הודיעו כי הן עובדות על פיצ'רים מהסוג הזה שעשויים להתווסף בקרוב לשירותיהן.

היות והתחרות על יוצרי התוכן המוכשרים ביותר גבוהה, שכן הם אלו שיוצרים את העניין ומביאים את המשתמשים להיכנס ולהישאר בחדרי שיחה מעניינים, קלאבהאוס החליטו להקל על היוצרים בפיתוח ערוצי יצירת הכנסות.

קלאבהאוס הודיעה ב-5 לאפריל בבלוג הרשמי שלה על השקת שירות ה-Clubhouse Payments, אשר יאפשר לעוקבים להעביר באופן ישיר כספים ליוצרי התוכן האוהבים עליהם.

בקלאבהאוס הסבירו כיצד יעבוד השירות:

  1. יש להיכנס לחשבון הפרופיל של היוצר ולהקליק על "Send Money".
  2. להזין את הסכום אותו רוצים להעביר.
טרגטת clubhouse payments
תשלומים בקלאבהאוס, מתוך אתר קלאבהאוס

קלאבהאוס הודיעו כי בשלב ראשוני זה, 100% מסכום ה"טיפ" יועברו ליוצר, והחברה לא תנכה לעצמה עמלה.

כמו כן, ההודעה מציינת כי האפשרות לשלוח כספים נפתחה בשלב הזה לכל המשתמשים, אך האפשרות לקבל כספים בינתיים סגורה לבטא של מספר יוצרים נבחרים. לכן, אפשרי שלא תוכלו בשלב זה לתמוך ביוצרים האוהבים עליכם, או לקבל טיפים מקהל העוקבים שלכם.

להודעה הרשמית בבלוג של קלאבהאוס >>> joinclubhouse.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן