יוטיוב החלה בניסוי פיצ׳ר ה-Clips לחיתוך ושיתוף סרטונים בפלטפורמה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

יוטיוב החלה בניסוי בטא של פיצ׳ר חדש בשם "Clips" (קליפים) שיאפשר למשתמשים רשומים ויוצרים לחתוך מקטעים ספציפיים מתוך סרטונים ושידורי לייב בפלטפורמה ולשתף אותם עם משתמשים אחרים. יצירת קליפים מקטעי סרטונים (“Clipping”) היא אפשרות סטנדרטית ופופולרית מאוד בפלטפורמות המאפשרות שידורי לייב, כמו טוויץ׳ לדוגמא ואינה חדשה כלל, אך רק עכשיו היא נכנסת ליוטיוב.  

כמו שניתן לראות בסרטון לעיל,באמצעות הפיצ׳ר החדש ניתן ליצור קליפים של 5-60 שניות מתוך סרטונים קיימים, מוקלטים או סרטוני לייב, של יוצרים אחרים ולשתף אותם ברשתות החברתיות או ישירות למשתמש אחר, בהודעה או במייל. לקליפ שיווצר תהיה כתובת URL נפרדת השייכת לו ומקושרת חזרה לערוץ היוצר, לכן למעשה בכל פעם שמשתמש חותך קליפ מתוך סרטון של יוצר ומשתף אותו, הוא למעשה עוזר ליוצר לצבור צפיות נוספות בערוץ שלו.

נכון לעכשיו ניתן להפעיל את הפיצ׳ר החדש רק על סרטונים במספר ערוצי גיימינג מצומצם, ובגרסת הדסקטופ ומכשירי אנדרואיד בלבד, כיוון שיוטיוב מנסה לאסוף פידבקים ממשתמשים על מנת לדייק את הפיצ׳ר. כלומר, ניתן לחתוך את המקטעים רק מסרטונים של מספר הערוצים המשתתפים בניסוי הבטא, אך כל משתמש יכול להשתתף בניסוי ולהשתמש בפיצ׳ר החדש על מנת לבצע את חיתוך הקליפ ושיתופו בפועל, כבר מעכשיו.

תוכן של ערוץ המשתתף בניסוי הבטא של הפיצ׳ר יסומן על ידי יוטיוב באייקון המספריים , בלחיצה על האייקון ניתן לבחור את המקטע הרצוי בסרטון ולשתף אותו עם משתמשים אחרים.

יוטיוב לא פירטה אילו ערוצים משתתפים בקבוצת הניסוי, לכן הופעת אייקון המספריים מהווה את האינדיקציה היחידה לכך כרגע.

חשוב לציין כי הפיצ׳ר החדש מוגבל ולא ניתן לשימוש במספר מקרים:

  • סרטונים בעלי תוכן המיועד לילדים
  • סרטוני לייב באורך של מעל 8 שעות
  • שידורי בכורה, כל זמן שהשידור הראשון עדיין לא הסתיים
  • אם הסרטון המקורי נמחק, מוגדר כפרטי או עבור על חוקי הפלטפורמה

למידע נוסף על פיצ'ר ה-Clips הנסיוני >>> support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן