אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספוטיפיי:
לאחר שנת 2018 חלשה במיוחד, אפליקציית סנאפצ'ט מדווחת על עלייה בכמות המשתמשים:
הרשת החברתית ספאנצ'ט שהוקמה ב-2013 ולפני כשנתיים הונפקה בבורסה, חוותה ב-2018 את השנה החלשה בתולדותיה, כאשר מספר המשתמשים הפעילים שלה החל לרדת לראשונה וירד במשך כל השנה. בסיום הרבעון הראשון של 2019, דיווחה סנפאצ'ט על עלייה של כ-2% בכמות המשתמשים הפעילים היומיים.
הסיבה לגידול היא שידרוג משמעותי של אפליקציית האנדרואיד של ספנאפצ'ט, בעקבותיו ירד משקל האפליקציה בכ-25% וכן הוגברה מהירותה בכ-20%, דבר שהגדיל כמעט מיידית את ההורדות מצד משתמשים בהודו ובארצות מתפתחות נוספות בהן נתח השוק של מכשירי אנדראויד גבוה במיוחד.
עם זאת, העלייה במספר המשתמשים, טרם יצרה הכנסות נוספות מפרסום, ולכן גובה ההכנסות הממוצע למשתמש ירד בכ-20% בהשוואה לרבעון הקודם.
מקור: techcrunch.com
ספוטיפיי תאפשר לפלח מאזינים המתעניינים ברכישת רכב:
ספוטיפיי בעזרת שיתוף פעולה עם אורקאל דאטה קלאוד תאפשר למפרסמיה לבנות קהלים מותאמים של משתמשים בעלי פוטנציאל גבוהה לרכוש בזמן הקרוב רכב חדש. פלטפורמת הדאטה של אורקאל נמצאת בשימוש במספר מערכות פרסום, כגון אפפנקסוס, AOL, אדרול ועוד, בהן היא מספקת פתרונות ליצירת קהלים על בסיס דאטה.
לפי הדאטה של אורקאל, משתמשי ספוטיפיי בשנת 2018 רכשו רכבים חדשים בשיעור הגבוה ב-26% מהממוצע הכללי בארה"ב.
מקור: spotifyforbrands.com
טוויטר מפתיעה את המשקיעים בבורסה עם עלייה של 18% בהכנסות:
טוויטר מפתיעה את תחזיות האנליסטים בבורסה ומדווחת על עלייה של 18% בהכנסות מפרסומת ברבעון הראשון של השנה בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד. ה-KPI המרכזי שמשמש את טוויטר היום בנוגע להכנסותיה מפרסומות הוא Monetizable Daily Active Users, כלומר, כמות המשתמשים הפעילים היומיים שנחשפים לפרסומות. המספר שלהם גדל ב-11% ברבעון האחרון, והינו אחת הסיבות לעלייה בהכנסות.
סיבה נוספת, לדברי נד סיגל, CFO החברה, הינה השיפור בקמפיינים מסוג DR – דיירקט ריספונס, המוכרים גם כ-פרפורמנס, כלומר קמפיינים שמטרתם להניע לפעולה ספציפית כגון הקלקה, הרשמה, הורדה או רכישה.
עד היום טוויטר הייתה ידועה באפקטיביות שלה בעיקר בקמפיינים מסוג ברנדינג שמטרתם להגדיל את המודעות למותג, מוצר או אירוע, וכך טוויטר משכה אליה תקציבים רבים לקמפיינים של השקות מוצרים חדשים, וכן סרטים. פורמטים חדשים של מודעות טוויטר מאפשרים כעת למפרסם להגדיל מודעות יחד עם הנעה לפעולה, וזה מזרים תקציבי פרסום נוספים לתוך מערכת הפרסום של טוויטר.
מקור: adexchanger.com
מייקרוסופט: 72% משתמשים בעוזר דיגיטלי קולי:
סקר שנתי של מייקרוספט אודות טכנולוגיות Voice גילה ש-72% מהנסקרים דיווחו שהשתמשו בחצי השנה האחרונה בעוזר דיגיטלי קולי (יעני סירי). הדבר המעניין הוא שהבקשה הפופולרית ביותר מהאסיסטנט הדיגיטלי היא בקשה לחיפוש. לתשומת ליבם של אנשי ה-SEO…
כמו כן, שני שלישים מתוך החיפושים הפופולריים ביותר היו קשורים ל…..שופינג, מה שהופך את טכנולוגיית ה-Voice לאחת ההבטחות הגדולות ביותר עבור האיקומרס והקימעונאות המקוונת.
מקור: microsoft.com
54% רכשו מוצר מיד לאחר צפייה במודעת אינסטגרם:
מחקר של פייסבוק שסקר 21,000 משתמשי אינסטגרם פעילים מצא ש-54% זוכרים שביצעו רכישה מיד לאחר שצפו במודעה שלו באינסטגרם. המחקר נערך בקרב בני 18-64 ב-14 מדינות שונות, וכמו כן מצא ש-87% מהנסקרים דיווחו כי נקטו פעולה לאחר שנחשפו למידע אודות מוצר או שירות באינסטגרם. 54% אמרו שיוסיפו מותג לרשימת העוקבים שלהם במידה והם מזדהים עם התוכן בעמוד האינסטגרם שלו.
מקור: facebook.com
האם זהו סופו של הלייק?
משתמשי אינסטגרם בארה"ב מדווחים כי ספירת הלייקים מפוסטים בפיד לא מוצגת עבור העוקבים שלהם יותר, והיא חשופה רק ליוצר הפוסט. יצרני התוכן שנחשפו לכך, צייצו בטוויטר עם צילום מסך של הפוסט חשוך הלייקים, כאשר מתחתיו מופיעה הערה של אינסטגרם האומרת: "אנחנו רוצים שהעוקבים שלך יתמקדו בתוכן שאתה משתף, ולא בכמות הלייקים שהפוסט שלך מקבל. במהלך הטסט הזה, רק מי שהעלה את הפוסט יראה את כמות הלייקים."
מקור: socialmediatoday.com
גוגל מציגה יותר ויותר תמונות בתוצאות החיפוש:
מחקר של חברת SEOClarity מציג נתונים בהם אחוז תצוגות תוצאות חיפוש של תמונות בדף הראשון עלה מ-24% ל-34% בחודש האחרון. גם נתונים משני מחקרים נוספים של חברת Mozcast ו-RankRangers הראו מגמה דומה. סה"כ, זמן מעולה לבדוק שיש לכם alt text על התמונות באתר.
מקור: searchengineland.com