אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה באייטיונס:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספוטיפיי:
לינקדאין מוסיפה reactions (לייקים לפוסטים עם אימוג'יס)
כעת תוכלו לתת פידבק לפוסטים בפיד של לינקדאין עם לייק פשוט, מחיאות כפיים, לב אוהב, נורה מהבהבת, ופרצוף מהורהר. לינקדאין אומרים שההחלטה להוסיף את האימוג'יס נבעה מבקשות של המשתמשים, ועל מנת לבחור איזה אימוג'יס להוסיף, הצוות של לינקדאין אסף וניתח את התגובות הנפוצות ביותר בנות 1-2 מילים, וכך הגיעו למסקנה אודות מה הם הרגשות הפופולריים ביותר שמשתמשי לינקדאין רוצים להביע בתגובה לפוסטים.
מקור: Linkedin.com
פייסבוק מחדשת את ממשק האדס מנג'ר
בשבוע האחרון פייסבוק התחילה לשחרר את הממשק החדש של הביזנס מנג'ר, שלפי טענת פייסבוק עתיד לייעל משמעותית את העבודה, לעזור לנו למצוא אפיקי פרסום חדשים, ולבנות מודעות יותר אפקטיביות. השינויים המרכזיים כוללים: מערכת ניווט היררכית לקמפיינים. זאת במקום המערכת הקודמות מבוססת הטאבים.
ממבט ראשון היא באמת מקלה ומזרזת את המעבר בין קמפיינים, קבוצות מודעות ומודעות, כאשר למעשה ניתן לראות את כולם מאותו הטאב. בנוסף, שדה חיפוש המאפשר לחפש מודעות ו/או לפלטר לפי קריטריונים. זאת בניגוד למצב הקודם שאיפשר רק פילטור.
מקור: Facebook.com
לינקדאין מוסיפה את האפשרות לסמן Teammates – חברי צוות
בדומה לאפשרות שקיימת כבר שנים בפייסבוק בכמה צורות, כמו למשל "see first" או "close friends", שגורמת לכך שאתם תראו לעיתים תכופות יותר פוסטים מחברים ספציפים במעלה הפיד, לינקדאין עכשיו מאפשרת לכם לבחור את חברי הצוות בעבודה שלכם, כדי לוודא שאתם מעודכנים בנוגע לפעילות שלהם בלינקדאין ושלא תפספו דבר.
על פניו, פיצ'ר דיי תמים ובאופן יחסי מיותר, אבל אפשרי שזאת הסנונית שמבשרת את בוא האביב, וכי בקרוב נראה את לינקדאין נכנסת לתחום הפלטפורמות לניהול צוותים ופרויקטים. השאלה היא האם דריסת הרגל המשמעותית בתחום הזה מצד לינקדאין תבוא בצורת מוצר חדש, או רכישה של מוצר שכבר קיים בשוק.
מקור: LinkedIn.com
פייסבוק מוסיפה אופטימיזציית בידינג חדשה – Cost Cap
האופטימיזציה החדשה פועלת למעשה על אותו עיקרון כמו אופטימיזציית Maximize Conversions או Maximize Clicks בגוגל אדס למי שמכיר.
למעשה, עד כה אופטימיזציית המרות בפייסבוק הייתה אפשרית בשתי דרכים: האחת היא אופטימיזציית Target כלומר, נותנים לפייסבוק יעד לעלות להמרה, והאופטימיזציה ניסתה להשיג כמה שיותר המרות במחיר היעד המדוייק להמרה – במקרה זה אם היעד נמוך מדי המפרסם מקבל פחות המרות ואם הוא גבוה מדי אז המפרסם "מפסיד" המרות זולות יותר.
האפשרות השנייה היא אופטימזציית Bid Cap, כלומר נותנים לפייסבוק ביד מקיסמלי להמרות ופייסבוק מנסה להביא כמה שיותר המרות עד הביד המקסימלי – במקרה הזה אומנם לא "מפסידים" המרות זולות אבל עדיין האפשרות להגיע למקסימום המרות מוגבלת.
הדרך השלישית והחדשה היא Cost Cap שלמעשה תסגור את החורים שמשאירות שתי הדרכים הקודמות, ותאפשר אופטימיזצייה שתבטיח מקסימום המרות בכל תקציב נתון עם שאיפה למחיר היעד להמרה. מה שאומר שהמחיר להמרה עשוי להיות מעט גבוה או מעט נמוך מהיעד, אך באזור שלו, ובתמורה הניצול של התקציב יהיה מקסימלי.
מקור: Facebook.com
סקר חדש חושף את מחירי השירותים של מקדמי אתרים בארה"ב
הסקר השנתי של חברת קרדו מצא כי המחירים שגובים מקדמי אתרים בארה"ב הינו בין 100 ל-200 דולר לשעה כאשר הממוצע הוא 148 דולר לשעה. כמו-כן, הסקר מצא שהעלות המינימלית לפרוייקט חד פעמי היא 2000 דולר והנתון הזה מתייחס לנסקרים בכל העולם.
בנוסף, 20 אחוז מהסוכניויות שהשתתפו בסקר אמרו שלא יקחו פרוייקט בעלות של מתחת ל-500 דולר.
בנוגע לריטיינר החודשי, הסקר מוצא כי העלות החודשית הפופלרית ביותר בעולם היא 1000 דולר לחודש עבור סוכניות, לעומת מומחי SEO עצמאיים שהריטיינר החודשי שלהם נע בין מינימום 1000 דולר ועד למקסימום של 2000 דולר.
מקור: getcredo.com
פייסבוק משחררת מדריך חדש שיעזור לכם לייצר מודעות סטוריז אפקטיביות יותר
פייסבוק פירסמה מדריך חדש העונה לשם – How to Unlock Your Creative Potential on Stories בו היא מעניקה עצות שונות בכל הקשור למודעות בסטוריז. ניתן להוריד את המדריך דרך בלוג החברה והוא כולל דוגמאות קריאטיביות מעניינות מברנדים שונים, טיפים, פורמטים מומלצים ועוד
מקור: Facebook.com
פייסבוק תאפשר לסנן מיקומי מודעות ב-Audience Network ו-במיקומים נוספים שמכילים תוכן רגיש או בוטה
ה-Audience Network היא רשת הפרסום של פייסבוק שמאפשרת לפרסם במערכת הפרסום של פייסבוק במיקומים שמחוץ לנכסים הישירים של facebook.com ואינסטגרם. למעשה אלו אתרי תוכן שמוכרים שטחי פרסום והגישה אליהם אפשרית דרך מערכת הפרסום של פייסבוק דרך הגדרות הפלייסמנטים.
עד היום, אם בחרתם לפרסם ב-Audience Network יכלתם לבחור לסנן ידנית קטגוריות מסויימות של אתרים כמו למשל תוכן למבוגרים או אתרי הימורים, אך לא הייתה שליטה על התוכן שמופיע ליד הפרסומות שלכם. כך למעשה סינון קטגוריית אתרי הימורים, חסם את האפשרות להופיע גם בדפים שלא מכילים תוכן מפורש על הימורים לא חוקיים.
כמו כן, במידה ופרסמת בפלייסמנטים אחרים בתוך הפייסבוק, לא יכלתם לשלוט בתוכן שליד המודעה. כך למשל, מודעה בפלייסמנט Instant Article יכלה להופיע בתוך מאמר בעל תוכן רגיש, וכן מודעות וידאו בפלייסמנט ה-In stream יכלה להופיע בתוך סרטון פייסבוק בעל תוכן רגיש.
כעת פייסבוק תאפשר לסנן את התכנים הלא רצויים או הכן רצויים (תלוי מי ומה מפרסמים) באמצעות יצירת 3 קטגוריות סינון לשטחי פרסום ב-Audience Network, Instant Articles ו- In-stream videos. הפילטר Full Inventory יכיל את כל התכנים ללא סינון, הפילטר Standard Inventory יכיל שטחי פרסום שמערכת פייסבוק באופן אוטומטי אישרה כשטחי פרסום ללא תכנים רגישים, והפילטר Limited Inveotry יכיל אך ורק שטחים שעברו בדיקה קפדנית יותר – אפשרי שבידי בנאדם.
מקור: Facebook.com