טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » מאמרים » טרגטותו » טרגטותו: נתי אלימלך

שם: נתי אלימלך

תפקיד: Tech SEO Lead

חברה: Wix

נתי אלימלך, בן 38 מיבנה, אבא לרוז בת 7 חודשים, יש לי חתולה בשם שולה והאסקי בשם אקה והחיים שלי מכוסים פרווה. אני עובד ב-Wix בתור ה-Tech SEO Lead, שזה אומר שהצוות שלי ואני אחראים על שיפור כל התשתיות והמוצרים של Wix, כדי שיתאימו לאנשי SEO, גם מקצוענים וגם כאלה שפחות מבינים.

נתי אלימלך טרגטותו
Facebook-f
Linkedin-in
Twitter

באיזה רשת חברתית אתה מבלה הכי הרבה זמן לצורך מקצועי ולמה:

נתי אלימלך: לגמרי טוויטר, זאת רשת שאני מרגיש שחוץ מפוליטיקאים וכמה סטנדאפיסטים מתעלמים ממנה בארץ, אבל לפחות בארה״ב זו רשת שמאפשרת לקבל מסרים לא מסוננים כמעט מכל בן אדם שמעניין אותך. יש כאלה שיעקבו אחרי ביידן או ביונסה, אני עוקב אחרי הקהילה החזקה מאוד של SEO בטוויטר, בטוויטר אפשר לקבל עדכונים ישירות מ-ג׳ון מולר, לראות דיונים של משפיענים, לקבל את כל הדברים לפני שאתרי חדשות של SEO מקבלים אותם, מתרגמים אותם ולועסים אותם. זאת הרשת הכי מפוספסת בישראל לדעתי.

אם לא היית מתעסק בשיווק אז מה היית עושה?

נתי אלימלך: כנראה, והייתי רוצה לחשוב שאני מסוגל לזה, הייתי רוצה להיות נגר. כזה שמכין רהיטים שאתה מסתכל עליהם ורואה שהם לא איקאה, שלא משנה כמה מעברי דירה תעשה זה יחזיק, רהיטים שמורישים הלאה. הייתי רוצה לעבוד עם הידיים, לא יודע אם זה היה מחזיק מעמד ליותר מ-10 דקות, אבל זאת האשליה. ובגלל שאני לא יכול להיות נגר, אפשר לשים קישור לאתר שלי בבקשה?

מה הדבר הכי חשוב שלמדת על תחום השיווק בשנה האחרונה?

נתי אלימלך: קודם כל למדתי שמאוד מאוד חשוב להיות זריזים עם אסטרטגיית השיווק הדיגטלית. אם עד כה התרגלנו לעונתיות, פתאום קיבלנו סוג חדש של modifier, שזה הקורונה, ששינה הרבה דברים. מי שלמד לעמוד על הרגליים, ליזום ולהיות הראשון שמתאקלם למצב הרוויח המון ויש כאלה שנשארו תקועים מאחור.

מאיזה בלוג/אתר/ספר למדת הכי הרבה דברים על שיווק, תן דוגמא אחת לדבר כזה שלמדת?

נתי אלימלך: כשנכנסתי לתחום ה-SEO הייתי בדיוק אחרי תואר ולא ידעתי מה הכיוון שלי והגשתי קורות חיים ל-׳SEO ישראל׳. התעסקתי קצת ב-SEO לפני אבל לא עבדתי ב-SEO בשום מקום וזימנו אותי לראיון מהיום למחר. אז גיליתי את הספר 'The Art of SEO', ספר בן 450 עמודים שמדבר על כל האלגוריתמים וההיסטוריה ואיך להסתכל על SEO, שזה משהו שאני לוקח איתי עד היום. קראתי אותו מהערב עד כמעט לפנות בוקר ואני מרגיש שעדיין יש דברים בו שממשיכים איתי, הוא השאיר עליי חותם והיה ספר הכניסה שלי לעולם הזה.

תן שלושה דברים/משימות שאתה עושה בבוקר כשאתה מגיע מתחיל את היום:

נתי אלימלך:

  • מגדיר 3-4 דברים שאני רוצה להשיג היום, כולל הדברים שהגדרתי לאתמול ולא השגתי.
  • הסתנכרנות קצרה עם הצוות, כל אחד 5-10 דקות כי אנחנו עובדים מרחוק, אז קצת לשמור על הקשר.
  • חצי שעה לקרוא על עדכונים בתחום, בעיקר דרך טוויטר וכמה בלוגים ספציפיים שאני עוקב אחריהם.

 מה היא האוטומציה הכי חשובה שיש לך בעבודה?

נתי אלימלך: האוטומציה הכי טובה שיש לי היא זו שאני מזין URL של אתר שאני רוצה לבדוק מבחינת התשתית שלו, שם אותו ב-Google Sheets, זה נמשך לענן ויש לי שם סקריפט של פייתון שרץ ובודק כל URL ב-8 תרחישים שונים ומשווה לי את הכל, דוחף את המידע בחזרה ל-Google Sheets ונותן לי קישור לדוח. זה מקצר לי את הבדיקה מכמה שעות לכמה דקות.

ספר על הקמפיין הכי מוצלח שהיית שותף לו בשנה האחרונה:

נתי אלימלך: זה לא קמפיין ממומן בדיוק, אבל אנחנו עובדים על התפיסה שלנו בקהילת ה-SEO בחו״ל. אנחנו מדברים עם משפיענים, מתייעצים עם אנשים מהקהילה ומקשיבים להם. זה נגע גם בקמפיינים של חינוך, אבל גם בתקשורת בינאישית שמתרחשת בטוויטר ושיחות אחד על אחד. מבחינתי כל זה בעצם קמפיין, שתוקף בהרבה מקומות.

איזה תכונת אופי או כישור חייב להיות לכל מנהל שיווק?

נתי אלימלך: לדעת מה שאתה לא יודע. כלומר, לדעת איפה אתה לא איש המקצוע שאמור לדעת הכי הרבה, לשחרר לאלה שעובדים איתך. לא למצב את עצמך כמי שמבין הכי טוב מקצועית, אלא לבחור את האנשים הנכונים, רצוי שיודעים יותר טוב ממך.

באיזה כלי או כלים חינמיים אתה עושה שימוש מקצועי היום, אבל אם הם היו עולים כסף, בטוח שהיית משלם:

נתי אלימלך: Google Search Console ו-Google Keyword Planner. אני חושב ששני הכלים הם מאוד עוצמתיים עם כל הבעיות שלהם והתחלואות שלהם.

טרגטותו בליץ נתי אלימלך

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

21 באוקטובר 2021 אין תגובות

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

טרגטת חדשות השיווק הדיגיטלי חדשות פייסבוק

פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה

26 ביולי 2021 אין תגובות

פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…

לינקדאין ייצוג מגדרי

דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים

19 ביולי 2021 אין תגובות

דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…

טרגטותו מקצועני שיווק דיגיטלי נתי אלימלך שיווק שיווק דיגיטלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
ASO facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס