טיקטוק פותחת את הגישה למערכת הפרסום שלה ותעניק לכלל המפרסמים ברחבי העולם גישה לבניית קמפיינים פרסומיים באפליקציה. עד עתה היה השימוש במערכת הפרסום בטיקטוק מוגבל לסוכנויות פרסום מסוימות בלבד, אך השינוי הנוכחי מאפשר למפרסמים בכל גודל ובכל מקום בעולם לפרסם את המודעות שלהם בפלטפורמה.
מערכת הפרסום של טיקטוק מעניקה למפרסמים כלים ייעודיים שנועדו לסייע להם ביצירת פרסום אפקטיבי באפליקציה. בין האפשרויות שמציעה המערכת:
– כלים יצירתיים שנועדו לסייע ביצירת תוכן איכותי למודעות והתאמתו לפלטפורמה ולצרכי המותג
– תקציבים גמישים, כלי המאפשר למפרסמים לנטר אחר הוצאות הפרסום בצורה קלה ולשנותן בהתאם לתוצאות הקמפיינים
– כלי טרגוט, בדומה לפייסבוק מאפשרים לטרגט את קהל היעד הרלוונטי באופן מדויק ככל הניתן על בסיס נתונים שונים של קהל היעד.
החברה גם מציגה אפשרות של חשבונות עסקיים, שיספקו כלים נוספים ומפורטים יותר להתאמה אישית של המודעות וכלי אנליטיקה לניתוח תוצאות החשיפה של הקמפיינים. נכון לעכשיו אין פירוט נוסף למה בדיוק יכללו הכלים שיופיעו בחשבונות העסקיים.
בנוסף לכך מציגה טיקטוק גם את Back-to-Business, תכנית הקרדיט שלה שכוללת 100 מיליון דולר בקרדיט פרסום שנועד לחלוקה בין עסקים קטנים ברחבי העולם שזקוקים לסיוע בתקופה זו. עסקים קטנים המעוניינים לקחת חלק בתכנית יכולים להגיש בקשה לטיקטוק ולהנות מעזרה בתקציב הפרסום שלהם.
מקור: newsroom.tiktok.com