טיקטוק מכריזה על פתיחת מערכת הפרסום שלה למפרסמים בכל העולם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

טיקטוק פותחת את הגישה למערכת הפרסום שלה ותעניק לכלל המפרסמים ברחבי העולם גישה לבניית קמפיינים פרסומיים באפליקציה. עד עתה היה השימוש במערכת הפרסום בטיקטוק מוגבל לסוכנויות פרסום מסוימות בלבד, אך השינוי הנוכחי מאפשר למפרסמים בכל גודל ובכל מקום בעולם לפרסם את המודעות שלהם בפלטפורמה. 

מערכת הפרסום של טיקטוק מעניקה למפרסמים כלים ייעודיים שנועדו לסייע להם ביצירת פרסום אפקטיבי באפליקציה. בין האפשרויות שמציעה המערכת:

– כלים יצירתיים שנועדו לסייע ביצירת תוכן איכותי למודעות והתאמתו לפלטפורמה ולצרכי המותג 

– תקציבים גמישים, כלי המאפשר למפרסמים לנטר אחר הוצאות הפרסום בצורה קלה ולשנותן בהתאם לתוצאות הקמפיינים

– כלי טרגוט, בדומה לפייסבוק מאפשרים לטרגט את קהל היעד הרלוונטי באופן מדויק ככל הניתן על בסיס נתונים שונים של קהל היעד.

החברה גם מציגה אפשרות של חשבונות עסקיים, שיספקו כלים נוספים ומפורטים יותר להתאמה אישית של המודעות וכלי אנליטיקה לניתוח תוצאות החשיפה של הקמפיינים. נכון לעכשיו אין פירוט נוסף למה בדיוק יכללו הכלים שיופיעו בחשבונות העסקיים.

בנוסף לכך מציגה טיקטוק גם את Back-to-Business, תכנית הקרדיט שלה שכוללת 100 מיליון דולר בקרדיט פרסום שנועד לחלוקה בין עסקים קטנים ברחבי העולם שזקוקים לסיוע בתקופה זו. עסקים קטנים המעוניינים לקחת חלק בתכנית יכולים להגיש בקשה לטיקטוק ולהנות מעזרה בתקציב הפרסום שלהם.

מקור: newsroom.tiktok.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן