שת"פ חדש יאפשר למכור מרצ' ישירות מחשבון הטיקטוק

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אתר The Verge מדווח כי טיקטוק משיקה שת״פ עם Teespring שיאפשר ליוצרים למכור מרצ׳נדייז ישירות מהאפליקציה.

Teespring היא פלטפורמת מסחר חינמית שעובדת לפי מודל (POD (print on demand, לפיו החברה מייצרת את המוצרים לפי הזמנה והם נשלחים מהמחסנים שלה ישירות לקונים, כך שהיוצרים לא צריכים להתמודד עם מלאי ומשלוחים, אלא רק עם עיצוב ושיווק המוצר. יוצרים רבים משתמשים בה על מנת ליצור ולמכור מרצ׳נדייז לעוקבים שלהם, כולל בגדים, מוצרים לעיצוב הבית, כיסויים לנייד, תיקים, ספלים ועוד.

אין דמי הרשמה לפלטפורמה, והיא גובה עמלות מכירה רק לאחר שמתבצעת מכירה בפועל של מוצר. 

ה-CEO של Teespring מספר ל-The Verge כי האינטגרציה החדשה בין הפלטפורמות תאפשר ליוצרים לעצב מוצרים באופן עצמאי ב-Teespring ולאחר מכן לשווק ולמכור אותם ישירות בטיקטוק, במטרה ליצור חווית קנייה שלמה בתוך האפליקציה.

ליוצרי טיקטוק תהיה אפשרות לעצב ולמכור מוצרים לעוקביהם מתוך מגוון של כ-180 מוצרים שונים, ואף ליצור מוצרים חדשים שאינם קיימים כעת. ה-CEO של Teespring מוסיף כי ייתכן שבעתיד תחל Teespring להציע למכירה גם מוצרים דיגיטליים בנוסף למגוון שהיא מציעה כעת, על מנת להתאים את החברה לתקופה.

בפלטפורמת Teespring משתמשים יוצרים רבים מאוד מטיקטוק, אך גם יוצרים מיוטיוב, טוויץ׳, אינסטגרם, יוצרי פודקאסטים ועוד.

כרגע כבר קיים שיתוף פעולה מסוים של Teespring עם יוטיוב וטוויץ׳, שמאפשר קנייה של מרצ׳נדייז ללא עזיבת הפלטפורמות.

ביוטיוב תצוגת המוצרים מופיעה ישירות מתחת לוידיאו, אך נכון לעכשיו לא ברור כיצד יוצגו המוצרים בטיקטוק.

בנוסף, טרם נקבע  באילו קריטריונים יאלצו לעמוד היוצרים על מנת לקחת חלק בשיתוף הפעולה, כיוון שלמרות שניתן ליצור מוצרים באופן חופשי ב-Teespring, ייתכן כי האינטגרציה עם טיקטוק לא תהיה פתוחה עבור כלל היוצרים, אלא רק עבור כאלה שיעמדו בתנאים מסוימים.

השת״פ החדש נמצא כרגע בבדיקות בטא של יותר מ-7,000 יוצרים המשתמשים בטיקטוק בארה״ב ויושק באופן רשמי במהלך החודש הקרוב, ככל הנראה יחד עם התנאים להשתתפות בו. כרגע עדיין אין תאריך סופי להשקה ונכון לעכשיו ישנו רק עמוד נחיתה שמאפשר לאנשים להירשם על מנת לקבל הודעה כאשר ההשקה תתבצע באופן רשמי.

מקור: theverge.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן