פיצ׳ר התראות engagement משתחרר בהדרגה לכל הקבוצות בפייסבוק

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

 

בחודש מאי האחרון פייסבוק הריצה בדיקות שמאפשרות לשלוח התראות למנהלי קבוצות עבור מספר מצומצם של מנהלי קבוצות בפלטפורמה. כעת נראה שפייסבוק מרחיבה את הבדיקה לעוד מספר רב של מנהלי קבוצות.

נכון לעכשיו עדיין לא יצאה על כך הודעה רשמית מפייסבוק, אך לפי ציוץ של העיתונאי מאט נאברה, שצירף תמונות מסך המראות את סוגי ההתראות השונות, ניתן לראות כי פייסבוק בוחנת ברצינות את אפשרות הוספת ההתראות למנהלי קבוצות נוספים.

מטרת התראות המעורבות בקבוצה, היא להודיע לאדמינים כאשר פוסט או תגובה בקבוצה מקבלים מעורבות גבוהה במיוחד מחבריה, על מנת שיוכלו לבחור כיצד לפעול ולקדם או לעצור את אותו הפוסט ולמעשה לנהל ביתר קלות ויעילות את המתרחש בקבוצה שלהם.

נראה כי מנהלי קבוצות יוכלו לבחור את סוג התגובות עליהן הם מעוניינים לקבל התראות, כולל סוגי לייקים, תגובות לפוסט הכללי או לתגובה מסוימת בתוך הפוסט.

כררגע ישנם 2 קריטריונים להגדרת החוקיות לפיה תשלח ההתראה:

1. מילות/ביטוי מפתח – התראה שתשלח כאשר מילות מפתח כלשהן (לדוגמא "וואו איזה RTM מטורף זה"), יפורסמו בפוסט או בתגובות לפוסט בקבוצה.
2. מדדי מעורבות – למשל, כאשר פוסט ישיג 10 לייקים או תגובות.

בנוסף, מנהלי קבוצות יכולים לקבל לבחור לקבל התראות עבור פוסטים שאושרו מראש על ידם ועברו עריכה לאחר האישור מכותבי הפוסט, על מנת לבחון את תוכנם ולהחליט אם להשאירם בקבוצה או לא.

כך זה נראה אצלנו בקבוצת הפייסבוק של קהילת טרגטת:

התראות מעורבות למנהלי קבוצות פייסבוק

אפשרויות אלו מצטרפות לאפשרויות הניהול האחרונות בקבוצות בפלטפורמה, עליהן הודיעה פייסבוק באירוע ניהול הקהילות השנתי שלה באוקטובר השנה, הכוללות בקרה אוטומטית על תכנים שמועלים לקבוצה, איסור על שימוש במילות מפתח מסוימות בפוסטים המועלים ועוד מגוון אפשרויות ניהול שמעניקות כוח רב יותר למנהלי הקבוצות בפלטפורמה שלה.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן