אפשרויות חדשות לקידום אפליקציות בגוגל אדס

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

גוגל אדס משדרגת את ה-App Campaigns, קמפיינים ממומנים לקידום אפליקציות מובייל. קמפיינים המיועדים להתקנות אפליקציות במכשירי סמארטפון, יוכלו לטרגט קהלי יעד במכשירי דסקטופ. קמפיין מסוג זה יפנה את הגולש ישירות ל-Play Store המסונכרן למשתמש הגוגל במחשב השולחני, ויאפשר להתקין אפליקציה ישירות לתוך כל מכשיר אנדראויד שנמצא ברשותו ומסונכרן ל-Google Play Store. 

פלייסמנט הדסקטופ ב-App Campaigns. מתוך אתר גוגל
פלייסמנט הדסקטופ ב-App Campaigns. מתוך אתר גוגל

כמו כן, גוגל מודיעה כי מערכת הגוגל אנליטיקס 4 תאפשר להגדיר איוונטים שידווחו למערכת אודות פעילות יוזרים, ללא צורך בהתערבות מפתח בקוד האפליקציה. הדבר יתאפשר לאחר הטמעת הגרסה האחרונה של ה-Firebase SDK באפליקציה. 

בגוגל גם הציגו כלי ולידציה לבדיקת תקינות קישורי עומק (Deep Links).

הגדרת in-app events בגוגל אנליטיקס 4. מתוך אתר גוגל
הגדרת in-app events בגוגל אנליטיקס 4. מתוך אתר גוגל

להודעה המלאה של גוגל בנושא >>> blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן