דוח חדש בגוגל אדס יסביר מה מקור הסיבה לשינוי בביצועי הקמפיינים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

הפיצ'ר "explanations" שהוצג לראשונה בדצמבר 2019 ממשיך להשתחרר לעוד חשבונות פרסום, אך עדיין מוגדר כפיצ'ר בטא.

בעזרת ה-explanations מפרסמים יוכלו לקבל דוח נוסף המפרט את מקור הסיבות לירידה או עלייה בביצועי הקמפיינים.

דוח ה-explanations בודק מספר מקורות שיכלו להשפיע על הביצועים:
1. שינויים בהגדרות תחומי העניין בקמפיין
2. שינויי בידינג
3. שינויי סטטוס בקמפיינים או בקבוצת המודעות
4. שינויים בהגדרות הקמפיין
5. שינויי תקציב
6. שינויים בהתאמות בידים (Bid Adjustment)
7. שינויים במילות מפתח שליליות
8. שינויים בדירוג המודעות
9. שינויים בטירגוט המודעה

google explanations

באופן הזה, במידה ויש שינוי מהותי באחד המדדים, גוגל תסביר מה היה מקור השינוי. בבדיקה שעשינו במערכת "טרגטת" מצאנו לדוגמא ביטוי חיפוש שזכה לחשיפה בגדולה יותר במהלך הימים האחרונים. פיצ'ר ההסברים החדש של גוגל אדס הסביר שהסיבה לעלייה בחשיפה היא שקבוצת המודעות אליה משוייכת מילת החיפוש זכתה לנתח גדול יותר מהתקציב בתקופה שנבדקה.

כיצד הבטא עובד כרגע:

כדי לעשות שימוש בפיצ'ר ה-explanations יש להריץ דוח השוואתי בין תקופות מקבילות. בדוח שיתקבל המדדים שניתנים להסבר ע"י הפיצ'ר החדש יודגשו בכחול, לחיצה עליהם תפתח את ההסברים.

כמו כן, הדוח זמין כרגע רק עבור קמפיינים ברשת החיפוש המוגדרים לפי אסטרטגיית בידים ידנית לקליק או Enhanced CPC.

לפרטים נוספים אודות אופן השימוש, באתר גוגל (קישור במקור הידיעה בסוף הכתבה).

הסבר כיצד להשתמש בפיצ'ר ה-explanations של גוגל אדס
הסבר כיצד להשתמש בפיצ'ר ה-explanations של גוגל אדס

מקור: google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן