דו"ח חדש בוחן מגמות וטרנדים בשוק האפליקציות וחושף נתונים מרשימים

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

חברת App Annie, אחת מחברות האנלטיקה הגדולות בתחום האפליקציות שיחררה דו"ח חדש ומרתק על עולם המובייל. על פי הדו"ח, נראה כי השנה אנשים מבלים יותר מתמיד במכשירים הניידים שלהם, בין אם הם משתמשים באפליקציות הפופולריות ובין אם מדובר באפליקציות חדשות.

אבל כמה זמן בדיוק אנשים מבלים בניידים שלהם ואילו אפליקציות מקבלות את תשומת הלב הרבה ביותר? כאן הדו"ח של App Annie שנקרא "Mobile App Evolution" נכנס לתמונה.

לחברה יש הרבה דאטא על מגוון רחב של  אפליקציות, יותר נכון, למעלה מ-8 מיליון אפליקציות.

אפשר להוריד את הדו"ח בלינק הבא. נתונים מרכזיים מתוך הדו"ח:

– מ-2015 ועד 2019 ניתן לראות כי יש עלייה מתמדת בכל הקשור לכמות הסשנים שמשתמשים מבלים באפליקציות, כמו-גם הזמן הזמן שאנשים מבזבזים בנייד.

דוח המובייל של App Annie שקף 1

 

 – בחמש שנים האחרונות (2015-2019) כמות ההורדות הגלובליות עלו מידי שנה והגיעו לשיא של 120 מיליארד ב-2019

– בדו"ח אפשר לראות גם את העלייה המטאורית של אפליקציית טיקטוק בארה"ב מאז שהתמזגה עם Musical.ly

דוח המובייל של App Annie שקף 3

כאמור, הדו"ח מורכב מעוד מגוון רחב של סטטיסטיקות והוא יכול לעזור למפתחי אפליקציות ולפאבלישרים ללמוד לעומק על טרנדים מעניינים בתעשיית המובייל. אנחנו ממליצים בחום לקרוא את הדו"ח לעומק, במיוחד למי שמתעסק בתחום.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן