
טרגטאותה: אלינור ברטל
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
גוגל מעדכנת את אפשרות העלאת מוצרים בחינם כך שיופיעו גם בתוצאות החיפוש הכלליות בפלטפורמה שלה. עד עכשיו גוגל איפשרה לעסקים להעלות מוצרים באופן חינמי ללשונית ה-Google Shopping בלבד ודאגה לכך שתוצאות החיפוש בלשונית יכללו בעיקר ליסטינגים חינמיים ולא רק מודעות ממומנות כמו שהוצגו עד אותו רגע. השינוי החדש יאפשר לעסקים להעלות את המוצרים שלהם באופן חינמי כך שיופיעו גם בתוצאות החיפוש הראשיות ולא רק בלשונית הקניות, מה שיסייע בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים להגדיל את החשיפה שלהם ללא תשלום נוסף. הצרכנים מצידם יהנו מאפשרויות מגוונות יותר של מוצרים וחנויות, מתוכן יוכלו לבחור את המוצר המתאים להם.
האפשרות זמינה בארה״ב בלבד ונכון לעכשיו רק בשימוש בנייד, בהמשך תהפך זמינה גם בגרסאות הדסקטופ של הפלטפורמה.
בנוסף להצגת מוצרים שעלו באופן חינמי, תמשיך גוגל להציג מודעות פרסומת של מוצרים, שיופיעו באופן נפרד בראש העמוד ויסומנו באופן ברור כמודעות ממומנות. מפרסמים יוכלו לבחור כיצד ברצונם להציג את המוצרים שלהם, האם כמודעה או כליסטינג חינמי, ולצרכנים תהיה אפשרות לבחור בסוג הקישור הרצוי להם.
גוגל מציינת כי האפשרות החינמית של העלאת הליסטינגים ל-Google Shopping כבר גרמה לעלייה משמעותית במעורבות הצרכנים, וסייעה לעסקים רבים להגדיל את החשיפה שלהם. האפשרות החדשה של הצגת המוצרים בתוצאות החיפוש הראשיות, יאפשרו לעסקים להגדיל אף יותר את החשיפה שלהם לצרכנים, בדגש על עסקים קטנים ובינוניים.
גוגל מציינת כי הליסטינגים החינמיים בתוצאות החיפוש הם צעד גדול לקראת דמוקרטיזציה של המסחר הדיגיטלי ופעולה שממנה ירוויחו גם צרכנים וגם בעלי עסקים, להם יהיו אפשרויות רבות יותר.
מקור: blog.google
טרגטאותה: עושים היכרות עם מקצועני השיווק הדיגיטלי בישראל! השבוע, הכירו את אלינור ברטל, מנהלת תוכן צרכנים ורשתות חברתיות ב-MAC ישראל
ספוטיפיי מציגה את Spotify Podcast Ads, פיצ׳ר שיווק מבוסס SAI (Streaming Ad Insertion) הנועד לסייע למפרסמים ומשווקים לנצל את הפופולריות הגוברת של תכני הפודקאסט…
בעקבות 2020 המאתגרת, וכן פידבק שקיבלה גוגל מסוכנויות הפרסום השותפות, דרישות הקבלה החדשות לתוכנית ה-Partners התעדכנו. מועד כניסתן לתוקף נדחה לפברואר 2022…
אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.
לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.