שיטת הניקוד המתקדמת של גוגל פליי מגיעה לחנות הישראלית

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

שיטת הניקוד החדשה שנקראת Google Play Points הנמצאת בשימוש במספר חנויות גוגל פליי בעולם, מגיע גם לחנות הישראלית. הנה מה שמפתחי ומקדמי אפליקציות צריכים לדעת.

מי מכם שמשתמש בחנות הלא ישראלית של גוגל פליי מכיר כבר את שיטת הניקוד של גוגל פליי אבל כנראה רובכם הגדול לא שמע על זה בכלל. בכל מקרה, גוגל התחילה להכניס את שיטת הניקוד לחנויות נוספות בינהן החנות הישראלית של גוגל פליי.


אז מה זה בכלל שיטת הניקוד של גוגל פליי? 

ובכן, לגוגל פליי יש תוכנית שנקראת "Google Play Points" והיא מאפשרת בעצם לצבור נקודות על כל הרכישות שאתם מבצעים עם חשבון הגוגל שלכם. 

נקודות גוגל פליי. מתוך אתר גוגל

איך אפשר להרוויח נקודות בגוגל פליי?


1. לרכוש אפליקציות ומשחקים

2. לבצע רכישות של שירותי subscriptions ו- In-app-purchases

3. לרכוש מוזיקה ולרכוש את שירות ה-subscription של google play music

 

מה אפשר לעשות עם הנקודות שצברתם?

 

1. הנקודות יכולות לעזור לכם להתקדם במשחקים שאתם משחקים בהם

2. אפשר להמיר את הנקודות לקרדיט בגוגל פליי

3. אפשר לרכוש אביזרים מעניינים במשחקים שאתם משחקים בהם

 

למדריך הנקודות המלא באתר גוגל >>> support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן