דף תוצאות חיפוש התמונות של גוגל מתעדכן ומעכשיו גוגל תתחיל להציג בצורה ברורה יותר האם יש רשיון שימוש לתמונות ואם כן היכן אפשר לרכוש אותו.
כאמור, עכשיו יהיה ניתן להבין בצורה ברורה יותר איזה רשיון יש לתמונה שנחשפנו אליה ואיך אנחנו יכולים להשתמש בה אם בכלל. חשוב לציין כי כדי שגוגל יוכלו להראות את המידע הרלוונטי החדש בתוצאות החיפוש, היוצרים שמעלים את התמונות לרשת צריכים להשתמש בכלי של גוגל שנקרא ״Structured Data Markup" כדי לעדכן את גוגל באופן פרטני לגבי התמונה שהם מעלים לרשת.
השחרור של התגית החדשה נועד לעזור למשתמשים למצוא את המידע הרלוונטי על רשיון התמונות במהירות המירבית, כמו גם לעזור להם להשתמש בתמונות בצורה יעילה מבלי לעבור על הכללים.
בנוסף, נראה כי המהלך אמור יהיה לעזור לכל אתרי הסטוק שמציעות לקנות תמונות כאלה ואחרות ברחבי הרשת. חשוב לציין כי על פי ג׳ון מולר, התגית החדשה לא אמורה להשפיע בשום צורה על תוצאות החיפוש.
מקור: searchenginejournal.com