גוגל מציגה תגית חדשה לתמונות בעלות רישיון שימוש בתוצאות החיפוש שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

דף תוצאות חיפוש התמונות של גוגל מתעדכן ומעכשיו גוגל תתחיל להציג בצורה ברורה יותר האם יש רשיון שימוש לתמונות ואם כן היכן אפשר לרכוש אותו. תגית רישיון התמונות בחיפוש גוגל

כאמור, עכשיו יהיה ניתן להבין בצורה ברורה יותר איזה רשיון יש לתמונה שנחשפנו אליה ואיך אנחנו יכולים להשתמש בה אם בכלל. חשוב לציין כי כדי שגוגל יוכלו להראות את המידע הרלוונטי החדש בתוצאות החיפוש, היוצרים שמעלים את התמונות לרשת צריכים להשתמש בכלי של גוגל שנקרא ״Structured Data Markup" כדי לעדכן את גוגל באופן פרטני לגבי התמונה שהם מעלים לרשת.

השחרור של התגית החדשה נועד לעזור למשתמשים למצוא את המידע הרלוונטי על רשיון התמונות במהירות המירבית, כמו גם לעזור להם להשתמש בתמונות בצורה יעילה מבלי לעבור על הכללים.

בנוסף, נראה כי המהלך אמור יהיה לעזור לכל אתרי הסטוק שמציעות לקנות תמונות כאלה ואחרות ברחבי הרשת. חשוב לציין כי על פי ג׳ון מולר, התגית החדשה לא אמורה להשפיע בשום צורה על תוצאות החיפוש.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן