גוגל מציגה תגית חדשה לתמונות בעלות רישיון שימוש בתוצאות החיפוש שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל בטופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

דף תוצאות חיפוש התמונות של גוגל מתעדכן ומעכשיו גוגל תתחיל להציג בצורה ברורה יותר האם יש רשיון שימוש לתמונות ואם כן היכן אפשר לרכוש אותו. תגית רישיון התמונות בחיפוש גוגל

כאמור, עכשיו יהיה ניתן להבין בצורה ברורה יותר איזה רשיון יש לתמונה שנחשפנו אליה ואיך אנחנו יכולים להשתמש בה אם בכלל. חשוב לציין כי כדי שגוגל יוכלו להראות את המידע הרלוונטי החדש בתוצאות החיפוש, היוצרים שמעלים את התמונות לרשת צריכים להשתמש בכלי של גוגל שנקרא ״Structured Data Markup" כדי לעדכן את גוגל באופן פרטני לגבי התמונה שהם מעלים לרשת.

השחרור של התגית החדשה נועד לעזור למשתמשים למצוא את המידע הרלוונטי על רשיון התמונות במהירות המירבית, כמו גם לעזור להם להשתמש בתמונות בצורה יעילה מבלי לעבור על הכללים.

בנוסף, נראה כי המהלך אמור יהיה לעזור לכל אתרי הסטוק שמציעות לקנות תמונות כאלה ואחרות ברחבי הרשת. חשוב לציין כי על פי ג׳ון מולר, התגית החדשה לא אמורה להשפיע בשום צורה על תוצאות החיפוש.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן