גוגל מוסיפה מידע נוסף על אתרים בתוצאות החיפוש שלה

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל משחררת עדכון חדש לתוצאות החיפוש שלה, במסגרתו היא מוסיפה מידע נוסף ומורחב על אתרים שעולים בתוצאות החיפוש שלה. מטרת העדכון היא לסייע למשתמשים ללמוד יותר על המקור של האתרים אליהם הם גולשים, מבלי להצטרך לבצע חקירה מעמיקה מדי בעצמם ומבלי להצטרך להיכנס לאתר עצמו לפני שיחליטו האם הם מעוניינים בכך. 

במסגרת העדכון, יופיע אייקון 3 נקודות בפינה הימנית של כל מקטע חיפוש.

בלחיצה על האייקון יפתח כרטיס מידע שיפרט תיאור כללי של האתר המבוקש מוויקיפדיה. לפי גוגל, אם אין לאתר ערך רלוונטי בוויקיפידה, יוצג בכרטיסיה מידע נוסף אלטרנטיבי, כמו התאריך בו החלה לאנדקס את האתר לראשונה. בנוסף יופיע מידע שיסביר האם מדובר באתר בעל חיבור מאובטח או לא והאם תוצאת החיפוש התקבלה באופן אורגני או כפרסום ממומן.

כמו כן, דרך כרטיסיות המידע תהיה למשתמשים גישה מהירה להגדרות הפרטיות שלהם וקישור לסרטון המסביר כיצד החיפוש בגוגל עובד.

 

 

העובדה שגוגל תשאב את המידע על האתרים מוויקפידה למעשה מצמצמת היכולת של מנהלי אתרים לשלוט ולהשפיע על המופיע בכרטיסיות המידע, אך גם גורמת לכך שייתכן שאתרים קטנים יותר, ללא מידע זמין עליהם בוויקפידה, יפסידו מהעדכון.

לא ברור עדיין מה, אם בכלל, תהיה מידת ההשפעה של הוספת כרטיסיות המידע לתוצאות החיפוש על הטראפיק.

העדכון החדש זמין נכון לעכשיו באנגלית בחיפוש מארה״ב בלבד, בגרסת הדסקטופ, המובייל ובאפליקציית גוגל באנדרואיד.

למידע נוסף בבלוג הרשמי של גוגל >>> blog.google/products/search

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

טרגטת חדשות הפינטרסט

ועידת המשווקים השנתית החדשה של פינטרסט

פינטרסט מכריזה על קיום הועידה הראשונה שלה אי פעם עבור משווקים ומפרסמים, 'Pinterest Presents’, שתתקיים בחודש הבא ותכלול אוסף של נואמים מומחים בנושאי שיווק שונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן