גוגל מוסיפה מידע נוסף על אתרים בתוצאות החיפוש שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

גוגל משחררת עדכון חדש לתוצאות החיפוש שלה, במסגרתו היא מוסיפה מידע נוסף ומורחב על אתרים שעולים בתוצאות החיפוש שלה. מטרת העדכון היא לסייע למשתמשים ללמוד יותר על המקור של האתרים אליהם הם גולשים, מבלי להצטרך לבצע חקירה מעמיקה מדי בעצמם ומבלי להצטרך להיכנס לאתר עצמו לפני שיחליטו האם הם מעוניינים בכך. 

במסגרת העדכון, יופיע אייקון 3 נקודות בפינה הימנית של כל מקטע חיפוש.

בלחיצה על האייקון יפתח כרטיס מידע שיפרט תיאור כללי של האתר המבוקש מוויקיפדיה. לפי גוגל, אם אין לאתר ערך רלוונטי בוויקיפידה, יוצג בכרטיסיה מידע נוסף אלטרנטיבי, כמו התאריך בו החלה לאנדקס את האתר לראשונה. בנוסף יופיע מידע שיסביר האם מדובר באתר בעל חיבור מאובטח או לא והאם תוצאת החיפוש התקבלה באופן אורגני או כפרסום ממומן.

כמו כן, דרך כרטיסיות המידע תהיה למשתמשים גישה מהירה להגדרות הפרטיות שלהם וקישור לסרטון המסביר כיצד החיפוש בגוגל עובד.

 

 

העובדה שגוגל תשאב את המידע על האתרים מוויקפידה למעשה מצמצמת היכולת של מנהלי אתרים לשלוט ולהשפיע על המופיע בכרטיסיות המידע, אך גם גורמת לכך שייתכן שאתרים קטנים יותר, ללא מידע זמין עליהם בוויקפידה, יפסידו מהעדכון.

לא ברור עדיין מה, אם בכלל, תהיה מידת ההשפעה של הוספת כרטיסיות המידע לתוצאות החיפוש על הטראפיק.

העדכון החדש זמין נכון לעכשיו באנגלית בחיפוש מארה״ב בלבד, בגרסת הדסקטופ, המובייל ובאפליקציית גוגל באנדרואיד.

למידע נוסף בבלוג הרשמי של גוגל >>> blog.google/products/search

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן