איפה למצוא סרטונים לקמפיינים בחינם? 7 אתרים מעולים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

50% מהגולשים באינטרנט מחפשים סרטונים על מוצר שאותו הם מתכננים או עומדים לקנות. קחו כמה שניות לעכל את הנתון הזה. עכשיו תוסיפו לזה גם את הנתון ש-83% מהעסקים אומרים שתכני וידאו מספקים להם ROI גבוה יותר ותגיעו למסקנה המתבקשת: אי אפשר להתעלם משיווק בווידאו ב-2020. נקודה. 

אבל איך יוצרים תכני וידאו מקצועיים, כאלה שקהל היעד יאהב ויגיב להם, ושדורשים תקציב, כלים ומומחיות? ובכן, אם התקציב שלכם מוגבל ואין לכם ניסיון ביצירת תכני וידאו, תוכלו להיעזר בסרטונים חינמיים כדי להכין תוכן איכותי ואפקטיבי. אחרי שתורידו את הסרטונים הנבחרים ותגיעו לשלב העריכה – שמטרתו ליצור סרטון שמעביר את המסרים שלכם באופן מושלם – כנסו למאמר שלנו על 11 תוכנות חינמיות לעריכת סרטונים ובחרו את התוכנה המתאימה לכם.

לפני שנמנה את שבעת האתרים הטובים ביותר לסרטונים חינמיים, רק נציין שחשוב מאוד שתוודאו שאתם מכוסים מבחינת רישיון השימוש בקניין הרוחני. אם אינכם מכירים את הקטגוריות השונות של רישיונות השימוש, בקרו בעמוד של ויקיפדיה, שם מופיעים הסברים על קטלוג זכויות השימוש. שימו לב שעליכם לוודא כי לא מפרים את הנחיות היוצרים, ופועלים אך ורק לפי רישיון השימוש של כל סרטון, תמונה או כל יצירה אחרת.

 

Pixabay

Pixabay סרטונים חינמיים לקמפיינים

האתר אומנם מוכר יותר כמקור לתמונות חינמיות מותרות לשימוש, אבל ב-Pixabay אפשר למצוא גם מאגר עצום של סרטונים חינמיים שמותרים לשימוש מסחרי. 

כל הסרטונים באתר מועלים על ידי קהילת המשתמשים של Pixabay ורובם באורך של כדקה. הסרטונים זמינים ברזולוציות (איכויות) שונות, כולל מבחר מצומצם יותר של סרטונים ברזולוציית 4K, וכולם בפורמט MP4. 

יש להניח שכאן, כל עסק יוכל למצוא את הסרטונים שמתאימים לו, כולל סרטוני נישה (שחלקם אפילו על גבול הביזארי), סרטונים שרצים אוטומטית בלופ אינסופי ואנימציות.

 

Videvo

Videvo סרטונים חינמיים לקמפיינים

אתר שמציע יותר מ-28 אלף סרטונים חינמיים, שנתרמו על ידי קהילת המשתמשים. 

הסרטונים זמינים בפורמט 4K ו-QuickTime ורובם מקצועיים, כך שלא תצטרכו להשקיע יותר מדי בשלב העריכה. אחד הדברים הטובים ביותר באתר הזה הוא שהוא מציע גם אנימציה, מוזיקה וסאונד אפקט – אלמנטים שתמיד תזדקקו להם להכנת הסרטון שלכם. כלומר, אתם יכולים למצוא את כל מרכיבי הווידאו שלכם במקום אחד וזה מאוד נוח.

האתר מציע שלושה סוגי רישיונות שמפורטים באתר ורוב הסרטונים חופשיים לשימוש מבחינת זכויות יוצרים, אבל יש גם סרטוני פרימיום בתשלום.

 

Pexels

Videvo סרטונים חינמיים לקמפיינים

כמו האתר הראשון ברשימה שלנו, גם Pexels מוכר בייחוד בזכות מאגר התמונות החינמי העצום שלו, אבל יש לו גם ספרייה ענקית של סרטונים חופשיים לשימוש. כאן, תוכלו למצוא סרטונים כמעט בכל נושא ותחום תחת השמש.

הרישיון של הסרטונים הוא CC0 וזה אומר שהם זמינים לשימוש בלי שתצטרכו לתת קרדיט ליוצרים. המינוס היחידי הוא שהסרטונים מגיעים ברזולוציית HD ולא 4K, כך שהאיכות היא לא מהגבוהות, אבל זה אתר מצוין בייחוד למתחילים.

 

Dareful

עוד אתר של סרטונים חינמיים חופשיים לשימוש שמתמקד בסרטונים באיכות גבוהה. כאן לא תמצאו מיליוני סרטוני וידאו והספרייה מוגבלת מעט, אבל כן תמצאו סרטונים מדהימים, כולל הילוך איטי ולופ אינסופי. 

כדי להוריד סרטונים, תתבקשו ליצור חשבון חינמי ואז תוכלו להוריד מספר בלתי מוגבל של סרטונים בפורמטי MP4 ו-MOV.

 

Videezy

Videezy סרטונים חינמיים לקמפיינים

קהילה של יוצרי וידאו שמציעה אלפי סרטונים באיכות HD. מאחר שזוהי פלטפורמה של יוצרים מקצועיים, אפשר למצוא כן כמה מהסרטונים היותר טובים ואיכותיים שיש. 

Videezy מציעים מגוון רחב של קטגוריות וסוגי וידאו שלא תמצאו בשום אתר אחר, ורשמו לפניכם שבקטגוריות ההילוך האיטי והרקע אפשר למצוא כמה מהסרטונים הטובים ביותר, אז מומלץ להציץ בהן.

 

Distill

אם אתם מחפשים רק סרטונים איכותיים, Distill הוא האתר בשבילכם. הפלטפורמה המסודרת מציעה סרטונים באיכות גבוהה שנבחרו בקפידה על ידי צוות האתר. יוצרי הסרטונים מגישים את היצירות שלהם לצוות Distill, כך שכל הסרטונים עוברים בקרה ידנית ופרטנית, וכך נשמרת הרמה הגבוהה באתר. הספרייה אומנם לא מתקרבת להיקף של אתרים אחרים, אבל אין ספק שתמצאו כאן איכות.

 

Life of Vids

Lifeofvids סרטונים חינמיים לקמפיינים

גם באתר הזה אין מבחר עצום של סרטונים חינמיים חופשיים לשימוש כמו באתרים אחרים ברשימה שלנו, אבל כן תוכלו למצוא כאן סרטונים איכותיים מאוד. כל אחד יכול להעלות סרטון, וכל אחד יכול להוריד סרטון, כאשר כולם בפורמט MP4. הקאץ׳ היחידי הוא שאתם נדרשים לתת קרדיט ל-Life of Vids כשאתם עושים שימוש בסרטון שהורדתם מהאתר.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן