כך תפיקו אירוע חברה אונליין בעזרת ה-Workplace של פייסבוק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק פרסמה מדריך חדש העוסק בניהול יעיל של אירועי לייב בשימוש ב-Workplace הכולל טיפים כיצד להשתמש בכלים שמציעה הפלטפורמה על מנת לשפר את תהליך העבודה מרחוק. לפי פייסבוק, בימים אלו יותר ויותר חברות בוחרות להשתמש בשיחות וידיאו לייב על מנת לגשר על מרחק פיזי במקום העבודה ואף משתמשות בכלי הלייב על מנת ליצור תחושת קהילה ושייכות בתוך החברה ובין העובדים שלה. המדריך אומנם מתמקד באפליקציית ה-Workplace של הפלטפורמה, אך רלוונטי גם באופן כללי יותר להתנהלות עם ניהול אירועי וידיאו בעסק, גם אם אינכם משתמשים באפליקציה. 

המדריך מחולק ל-6 חלקים מרכזיים:

מתוך מדריך פייסבוק
מתוך מדריך פייסבוק

Preparation and Planning

לפי המדריך, כאשר מתכוננים לאירוע אונליין כלשהו, חשוב לוודא שהמסר והנושאים המרכזיים בהם עוסק האירוע יועברו בו באופן ברור. צריך לשים לב לכלול את כל עובדי החברה באירוע, כולל אלו העובדים מחוץ למשרד, ולדאוג לשלב את כל התחומים בנושאים המכוסים באירוע.

פייסבוק מציעה שימוש בכלי הסקרים שנמצא ב-Workplace על מנת לאפשר לעובדים להצביע על הנושאים שמעניינים אותם ושברצונם לכלול באירוע. כמו כן אפשר להשתמש בכלי הטרגוט שמציעה האפליקציה, על מנת לפנות למחלקה או צוות מסוים במקום העבודה, תוך שימוש בתובנות שה-Workplace מספקת.

Event Promotion

על מנת לוודא שכלל העובדים מודעים לאירוע, בשבועות ובימים לפני קיומו ממליצה פייסבוק להשתמש בכל הערוצים האפשריים על מנת לקדם אותו, כולל מיילים פנימיים, ניוזלטרים, באנרים באתר האינטרנט וכדו׳. חשוב לזכור לכלול את האג׳נדה הצפויה לאירוע ופרטים חשובים כמו תאריך, זמן והוראות כיצד להצטרף לאירוע. פייסבוק מציינת כי ניתן לבצע את כל זה בעזרת הכלים שמציעה אפליקציית ה-Worlplace וכי אף ניתן ליצור טיזרים חזותיים ולייצר דיונים לפני האירוע, על מנת לייצר הייפ נוסף ולשלהב את העובדים לקראת האירוע.

Getting execs to be authentic

שילוב סיפורים אותנטיים ואישיים מצד המנהלים, על מנת ליצור קשרים חזקים יותר ביניהם לבין הצוותים שלהם ולגרום להם להראות יותר אנושיים ונגישים.

Engaging your audience

לפי פייסבוק, אחד היתרונות הגדולים בשימוש בפגישות וידיאו לייב הוא היכולת לצפות בתגובות בזמן אמת של קהל המשתתפים, גם אם המארגנים והם אינם נמצאים יחד באותו החלל. על מנת ליצור אינטראקציה מצד המשתתפים, כדאי לשאול אותם שאלות בלייב, אותם מציעה פייסבוק לערוך גם כן באמצעות כלי הסקרים באפליקציה. ניתן להכין מראש סקרים ושאלות ולפרסם אותם במהלך האירוע. חשוב לשים לב לתגובות כתובות ושאלות העולות במהלך השידור, כדי לדעת מתי לעשות הפסקה לפתיחת דיון ואפשרות של שאילת שאלות.

Make your content accessible to the widest audience

שימוש באפשרות הוספת כתוביות מאפשרת לאירוע להיות נגיש עבור קהל יעד רחב יותר. ב-Workplace ניתן להפעיל את כלי הכתוביות לפני או אחרי שידור האירוע. הכתוביות יופיעו באופן אוטומטי על גבי הוידיאו, בין אם בלייב או אם הוספו לאחר מכן – בהקלטת השידור.

Continue the conversation

אירועי לייב הם הזדמנות חשובה לניהול תקשורת עם העובדים בחברה, אבל חשוב לשים לב כי התקשורת ממשיכה גם לאחר סיום השידור. צריך לשים לב לשלוח את הקלטת האירוע לעובדים שלא יכלו לקחת בו חלק, על מנת שישארו מעודכנים ולוודא ששאלות שנשארו ללא מענה יקבלו תשובה לאחר סיום השידור. באמצעות ה-Workplace ניתן לעקוב אחר השאלות שנשאלו במהלך האירוע, לפרסם אוטומטית את השידור לאחר סיומו, להוסיף כתוביות ומרקרים ולהמשיך את הדיונים הכתובים הסובבים סביב האירוע.

לקריאה נרחבת של המדריך של פייסבוק >>> facebook.widen.net

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן