אינסטגרם מרחיבה את ה-Guides לשימוש בפרופילים וכן בחנויות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

במאי השנה שחררה אינסטגרם באופן מצומצם את Guides, לשונית המציגה למשתמש המלצות, טיפים ותוכן מיוצרים, מפורסמים, ארגונים ועוד מרחבי האפליקציה.

אינסטגרם Guides

הלשונית יצאה תחילה כדרך לסייע למשתמשים עם ההתמודדות עם השלכות מגיפת הכוביד, התמקדה בתכנים הקשורים לבריאות הגוף והנפש וכללה הצעות לתוכן העוסק בניהול חרדה, אהבה עצמית, שמירה על קשר עם הסביבה ונושאים נוספים בסגנון. בתחילה ייעדה אינסטגרם את הלשונית למספר מצוצמם של משתמשים וכדרך לאפשר שיתוף פעולה בין יוצרי תוכן מרכזיים לארגונים המתמחים בתחומי הבריאות. כעת משחררת אינסטגרם את הלשונית לכלל משתמשיה, כך שיוכלו ליצור Guides משלהם בפרופיל.

ה-Guides הוא למעשה לשונית בפרופיל שמציגה לוחות אוספים של פוסטים המאוגדים תחת נושא אחד משותף עבור כל אוסף, בדומה לפיד הלוחות של פינטרסט. בלחיצה על אייקון ה-Guides בפרופיל, ניתן לצפות בתוכן מסוים ששיתף היוצר כולל פוסטים, תמונות וסרטונים, בצירוף טיפים ועצות לחיים טובים יותר. על מנת לצפות בהרחבה בתוכן, ניתן להיכנס לכל פוסט בלחיצה וגם לשתף אותו בסטורי או בהודעה.

בלחיצה על האייקון יפתח פיד המזכיר את הפיד של פינטרסט, שיציג אוספים של פוסטים שיאוגדו תחת נושא אחד משותף עבור כל אוסף.

על מנת ליצור Guide חדש בפרופיל האישי, יש ללחוץ על כפתור ההוספה (+) בצד שמאל במסך הפרופיל ולבחור מתוך הרשימה שתפתח ב-Guide. לאחר מכן יש לבחור את הסוג הרצוי מבין שלושת האפשרויות הקיימות כרגע – מקומות, מוצרים או פוסטים ולהוסיף תוכן, ניתן להוסיף לכל Guide כותרת, תיאור ותמונת קאבר.

מותגים ועסקים יוכלו להוסיף גם Product Guides שיציגו מוצרים לקניה ויופיעו בתוך החנות באפליקציה.

מקור: about.instagram.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן