אינסטגרם בוחנת פיצ'ר FAQ בחשבונות עסקיים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אינסטגרם החלה בבחינת הוספת פיצ׳ר FAQ (שאלות ותשובות) בחשבונות העסקיים בפלטפורמה. הידיעה על בחינת הפיצ׳ר החדש פורסמה בציוץ על ידי משתמש הטוויטר@thenezvm ושותפה, העיתונאי מאט נבארה.

בציוץ ניתן לראות צילומי מסך המציגים את תהליך ההקמה של הפיצ׳ר החדש, כולל הסברים והוראות. 

לפי צילומי המסך שפורסמו, נראה כי עסקים יוכלו להגדיר עד 4 שאלות מפתח שונות שיופיעו עם הכניסה של הלקוחות לצ׳אט ויאפשרו להם לקבל מענה על שאלות פופולריות במהירות ובקלות.

נראה שהפיצ׳ר החדש נבדק כחלק מהתהליך של חברת האם פייסבוק למזג את כל תיבות ההודעות הפועלות תחת הפלטפורמות שלה. הפיצ׳ר מזכיר את פיצ'ר השאלות של מסנג'ר, המאפשר הגדרת שאלות קבועות עליהן יכולים הלקוחות לקבל מענה באופן אוטומטי.

אינסטגרם לא דיווחה דבר על הפיצ'ר החדש נכון לעכשיו, ולא ידוע מה היקף הבדיקה ומתי יורחב השימוש בפיצ׳ר לכלל המשתמשים, אם בכלל. בכל מקרה, אנחנו חושבים שהפיצ'ר הזה יעזור מאוד לבעלי עסקים באינסטגרם לענות באופן מהיר ללקוחות הפוטנציאליים שמגיעים דרך האינסטגרם.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן