אינסטגרם בוחנת אפשרות של הוספת טיימר לסטוריז

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אם חשבנו שהקורונה העלימה את תחושת הפומו (FOMO – Fear Of Missing Out), מגיעה אינסטגרם ומחליטה להחזיר אותה ואף להעצימה. לפי צילומי מסך שהעלה משתמש הטוויטר Kyle Harris ושיתף העיתונאי מאט נבארה,  אינסטגרם בודקת הוספת טיימר ספירה לאחור מתחת לבועות הסטוריז, שיצביע על הזמן שנותר עד להיעלמות כל סטורי.

כך מנצלת אינסטגרם את תחושת הפומו הקיימת גם ככה בסטוריז, ומותחת אותה אף יותר על מנת לגרום למשתמשים לצפות בסטוריז שמועלים ישר עם פרסומם, על מנת לעודד יותר משתמשים לצפות בסטוריז לפני שיעלמו.

לפי צילומי המסך שפורסמו נראה כי הסטוריז לא יסודרו בראשית העמוד לפי הזמן שנותר להם בטיימר. לא ברור כיצד יעבוד הטיימר במידה שהועלו מספר פוסטים לאותו הסטורי בהפרש של זמן מה – האם הטיימר יצביע על הזמן שנותר עד שהסטורי הראשון שהועלה יעלם, או על הזמן שנותר לסטורי האחרון שהועלה. נכון לעכשיו אינסטגרם עצמה לא שחררה כל מידע בנושא.

 

לפי צילומי המסך שפורסמו נראה כי הסטוריז לא יסודרו בראשית העמוד לפי הזמן שנותר להם בטיימר. לא ברור כיצד יעבוד הטיימר במידה שהועלו מספר פוסטים לאותו הסטורי בהפרש של זמן מה – האם הטיימר יצביע על הזמן שנותר עד שהסטורי הראשון שהועלה יעלם, או על הזמן שנותר לסטורי האחרון שהועלה. נכון לעכשיו אינסטגרם עצמה לא שחררה כל מידע בנושא.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן