העדכון החדש ב-Chat Plugin מאפשר לעסקים לפתוח בשיחה עם לקוחות באתר העסק, באמצעות תיבת פופ אפ של צ׳אט מסנג׳ר, גם אם הלקוחות אינם רשומים לפייסבוק או מסנג׳ר. לקוחות שלא רשומים לפייסבוק יופיעו כאורחים בשיחה ויוכלו להמשיך בשיחה כל עוד הם נמצאים באתר העסק, אך לא יוכלו להמשיך אותה במסנג׳ר הפרטי שלהם לאחר עזיבת האתר. שיחת הצ׳אט תסתיים כאשר הלקוח יחליט לעזוב אותה, או 24 שעות לאחר תחילתה. לא ניתן יהיה לשלוח הודעה בצ׳אט עם לקוח אורח לאחר סיומה.
אומנם השיחות ימחקו עבור הלקוח לאחר 24 שעות מתחילתן, אך בעלי העסקים יקבלו עותק של השיחה לתיבה הפרטית של חשבון העסק, שישאר שם עד שיבחרו למחוק אותו.
העדכון מגיע לאחר מספר חודשים של בדיקה מצד פייסבוק, בשיתוף פעולה עם מספר עסקים בעלי עמודים בפלטפורמה שלה.
לפי פייסבוק, עסקים שהשתמשו בפלאגין החדש דיווחו על עלייה של 45% בכמות הלקוחות שפנו אליהם בשאלות בנוגע למוצרים או השירותים שהם מספקים.
פייסבוק מסבירה כי עסקים ברחבי העולם מנסים להסתגל למצב החדש שנוצר בשל וירוס הקורונה, ולהגביר את נוכחות הרשת שלהם על מנת להגיע ליותר לקוחות. לדבריה ה-Chat Plugin הוא פתרון קל לעסקים לשוחח עם לקוחות פוטנציאלים, ע״י הטמעת המסנג׳ר ישירות באתר העסק.
פייסבוק מצטטת את מנכ״ל BlendJet שאומר כי הם לקוחות שפונים אליהם בשימוש ב-Chat Plugin הם בעלי סיכוי של פי 3 או 4 לרכוש באתר וכי הפלאגין מאפשר להם לשוחח עם יותר לקוחות והם שילשו את המכירות שלהם מאז שהחלו להשתמש בו.
הטמעת הפלאגין המעודכן באתר העסק גם היא עודכנה כך שתהיה פשוטה וקלה יותר עבור המפתחים. עסקים שברשותם עמוד פייסבוק עסקי יוכלו להתקין את ה-Chat Plugin בחינם באתר שלהם דרך הגדרות עמוד הפייסבוק שלהם, או דרך חברות צד כמו WooCommerce, ManyChat ו-Haravan.
בנוסף מעדכנת פייסבוק גם את העיצוב בפלאגין שנועד לייעל את השיחות ולגרום להן להיות יותר אינטואיטיביות עבור המשתמשים, לקוחות ועסקים יחד.
מקור: messengernews.fb.com