חדש בפייסבוק אדס: מודעות דינמיות לשירותי סטרימינג

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

פייסבוק משיקה מוצר פרסום חדש לחברות המציעות שירותי סטרימינג, ה-Dynamic Ads for Streaming. המודעות הדימניות יוכלו לזהות את התוכניות והסרטים המועדפים על היוזר, ובהתאם לזאת ליצור את תוכן המודעה הממומנת בקמפיין.

מודעות דינמיות בפייסבוק (Dynamic Ads) מאפשרות למפרסמים בעלי קטלוג מוצרים מתעשיות האיקומרס, התיירות, הנדל"ן, הרכב ועוד, לנצל את היכולת של פייסבוק לקבוע איזה מוצר או הצעה יהיו הכי רלוונטיים להצגה במודעה לכל יוזר באופן פרסונלי, וזאת על סמך תחומי עניין או העדפות שהיוזר הראה בעת שימוש בפייסבוק או אינסטגרם.

פלטפורמות סטרימינג שרצו לקדם את מוצריהן בפייסבוק, נדרשו לקדם במודעות נפרדות כל סוג תוכן שהשירות מציעה – סדרה, סרט וכו'.

המודעות הדינמיות מאפשרות לחברת הסטרימינג להעלות פעם אחת את קטלוג התכנים המלא שלה, אשר יכלול את שמות ותיאורי התכנים, וכן תמונות להמחשה. בעוד שהמודעות עצמן יוצגו באופן פרסונלי לקהלי היעד על סמך פעילות היוזר הספציפי בפייסבוק.

לדוגמא, משתמשים אשר הביעו עניין בסדרה "סיינפלד" ע"י מעורבות עם עמודי הפייסבוק/אינסטגרם הרשמיים של הסדרה, יקבלו מודעה אשר מכילה מידע אודות התוכנית "סיינפלד" בשירות הסטרימינג.

דוגמא למודעות דינמית לשירותי סטרימינג
דוגמא למודעות דינמית לשירותי סטרימינג, מתוך אתר פייסבוק

בפייסבוק מציינים כי מפרסמים שהתנסו במודעות הדינמיות במסגרת טסט מוקדם שבוצע בברזיל קיבלו תוצאות מרשימות של מעורבות הגולשים עם המודעות. כמו כן, בהודעה הרשמית של פייסבוק נאמר כי "המודעות הדינמיות יעניקו לאנשים את החוויה הפרסונלית שהם רגילים לקבל משירותי הסטרימינג שלהם".

להודעה של פייסבוק בנושא, ולמידע נוסף על המודעות הדינמיות לסטרימינג >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן