לינקדאין לא מפסיקה לחדש, הפעם היא מעדכנת את ה-Sales Navigator כדי שאנשי עסקים יוכלו לעבוד בצורה אפקטיבית יותר מרחוק בשל המצב.
התראות חדשות: לינקדאין מוסיפה 2 סוגי התראות חדשות שמבוססות על למידת מכונה ואמורות לסייע לאנשי המכירות.
ההתראה הראשונה נקראת "Buyer Interest Alerts" והיא בעצם התראה שמאפשרת לאיש המכירות לראות האם עובד שקשור לאותה החברה היה מעורב בפעילות כזו או אחרת שקשורה לעמוד החברה של אותו איש המכירות. בנוסף, ההתראה יכולה להעניק לאיש המכירות מידע מקדים שיכול להואיל בכל הקשור לקבלת ההחלטות של מתי לפנות ללקוח וכדומה.
ההתראה השנייה נקראת "Relevancy for Alerts" שזה בעצם כלי קטן שמאפשר לך לנטר אחר ההתראות במערכת ולראות את כל ההתראות הרלוונטיות שקשורות לאותו החשבון במקום אחד.
בנוסף, לינקדאין משחררת פיצ'ר נוסף שנקרא "outreach listing". הפיצ'ר מספק סקירה של כל פעילות הלינקדאין שלך עם כל איש קשר, כולל הודעות InMail, בקשות חיבור, קישורים משותפים ועוד במקום אחד.
מקור: linkedin.com