יוטיוב משדרגת את חוויית הצפייה עם 5 פיצ'רים חדשים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

יוטיוב משיקה מספר פיצ'רים חדשים שאמורים לעזור למשתמשים לעבור בין מצבי צפייה בקלות, לעזור למשתמשים למצוא את התוכן הרלוונטי שהם מחפשים שנמצא בתוך הוידאו עצמו באמצעות פיצ'ר ה-Video Chapters ועוד. 

בחודש מאי האחרון, יוטיוב פתחה חלק מהפיצ'רים לקהילת היוצרים שלה, כך שאת חלקם כבר יצא לכם לראות בפעולה.

הפיצ'רים החדשים של יוטיוב כוללים:

  1. פיצ'ר ה-Video Chapters – אמור לסייע למשתמשים לנווט טוב יותר בתוך הסרטונים, לקפוץ קדימה לקטע ספציפי, לצפות מחדש בחלק מהסרטון ועוד. מעכשיו ברגע שתקליקו על הסרטון, תוכלו לראות את החלוקה המלאה של הסרטון לפרקים.

  2. פיצ'ר ה-captions הוזז ומעכשיו במקום שיופיע בתפריט התחתון שנפתח תחת הסרטון, הוא יופיע בחלק העליון של הסרטון ויאפשר לכבות ולהדליק את הפיצ'ר במהירות מבלי הצורך להיכנס לתפריט פנימי. חשוב לציין כי במקרה הזה לא מדובר בפיצ'ר חדש, אלא בשינוי בחווית המשתמש בפלטפורמה.
    פיצ'ר ה-captions של יוטיוב
  1. פיצ'ר הגדלת המסך למסך מלא עובר שדרוג – מעכשיו אפשר להוסיף מחוות ליוטיוב. אפשר למשל לעשות את הדברים הבאים: 2 הקלקות על המסך בצד השמאלי שלו יעבירו לכם את הסרטון 10 שניות אחורה, ו-2 הקלקות על המסך בצד הימני יריצו את הסרטון 10 שניות קדימה. בנוסף, 2 הקלקות על המסך יגרמו לסרטון להיכנס למצב של מסך מלא ועוד. 

  2. המלצות על גבי המסך – יוטיוב משפרת את ההמלצות שלה בתוך האפליקציה. זאת במטרה לגרום לחווית הצפייה להיות טובה יותר. מעכשיו יוטיוב תמליץ על גבי המסך על האפשרויות השונות שהפלטפורמה מציעה.
    פיצ'ר הגדלת המסך ביוטיוב

  3. פיצ'ר ה-Bedtime reminders – באמצעות הפיצ'ר הזה אפשר להגדיר את שעות השינה שלך, כדי שחס וחלילה לא תצפו שעות על גבי שעות בפלטפורמה. ברגע שזמן השינה יגיע, יוטיוב תעדכן אתכם על כך. 

מקור: blog.youtube

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן