אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה באייטיונס:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספוטיפיי:
להאזנה בגוגל פודקאסטס:
פייסבוק תאפשר למשתמשים להסיר את עצמם מכל פרסומי הריטרגטינג:
רעידת אדמה בעולם הפרסום, פייסבוק הודיע כי משתמשים יוכלו לחסום את היסטוריית הביקורים שלהם באתרים בהם מוטמע פיקסל של פייסבוק בפני מפרסמים שירצו לטרגט אותם על סמך הביקור באתר.
האפשרות הזאת צפויה להיפתח במחצית השניה של 2019, ופייסבוק הודיעה למפרסמים להיערך לאפשרות שפוטנציאל החשיפה בקמפיינים מסוג ריטרגטינג יקטן. כמו כן, גם הרכבת קהלי לוקאלייק תפגע היות ומשתמשים שיבקשו מפייסבוק לחסום את הדאטה שלהם בפני מפרסמים לא יוכלו לשמש כסורס ליצירת לוקאלייק.
מקור: facebook.com
גוגל מכריזה על פורמטים חדשים למודעות גוגל אדס ועוד שורה של חידושים:
במסגרת ועידת הגוגל מרקטינג לייב, גוגל הציגה פורמטים חדשים שעתידים להיכנס לחשבונות הגוגל אדס:
פורמט גלרייה
בדומה לקרוסלה של פייסבוק, פורמט הגלרייה למודעות החיפוש יאפשר למפרסמים להציג את המוצרים שלהם בתוך תוצאות החיפוש.
מודעות וטרינה
לפי גוגל Showcase Shopping Ads, פורמט חדש עבור קמפיינים של גוגל שופינג, בהן יפתח מאין מינסייט עם מספר מוצרים להצגה.
מודעות ניוז פיד
גוגל אומרים שיאפשרו להציג באפליקציית החיפוש שלהם הנקראת Discovery Feed ובעבר נקראה גם Google Feed. המודעות האלה לא יהיו חלק מקמפיין חיפוש, אלא יופעלו כחלק מסוג חדש של קמפיין שיקרא Discovery קמפיין ויהיה מבוסס קהלים בדומה לפרסום ב-GDN.
כמו כן, יוטיוב בודקת כלי חדש שיאפשר ליצור באופן אוטומטי מודעות וידאו שונות של 6 שניות הנקראים Bumper Ads מתוך מודעות וידאו ארוכות יותר. הכלי שיקרא Bumper Machine מתאים גם לסוכנויות פרסום וגם לברנדים גדולים שמפרסמים במערכות הפרסום של יוטיוב בעצמם. הפיצ'ר סורק את מודעת הוידאו ויודע למצוא את המקומות בהן יש הנעה לפעולה, לוגו החברה וכדומה וכך בסופו של דבר הוא מצליח ליצור ווריאציות שונות של 6 שניות של מודעות הוידאו.
בנוגע לנושא הפרטיות, גוגל, בדומה לפייסבוק, מזהירה מפרסמים מכך שבעתיד הקרוב יהיה זמין עבורם פחות דאטה לבניית קהלים, אופטימיזציית קמפיינים, ומעקב המרות. גולת הכותרת היא השידרוג הצפוי של דפדפן הכרום שיאפשר למשתמשים בקלות לחסום את הפרטים שלהם בפני פיקסלים וקוקיז האוספים מידע לצרכי שיווק.
והחידוש הנוסף והאחרון מגוגל הוא כלי תכנון ביצועים חדש שיקרא Performance Planner.
לפי המחקר של גוגל, מפרסמים שהשתמשו בכלי במסגרת גרסת הביטא שלו ראו עליה של 43% בכמות ההמרות.
מתכנן הביצועים יאפשר לתכנן ביעילות את התקציב הנכון לקמפיינים, יציג ויאפשר לנתח תחזיות ביצועים על בסיס תקציבים שונים ולפי יעדי CPA שונים.
מקור: searchenginejournal.com
פייסבוק תגביל משתמשים המעוניינים לעלות לשידור חי
משתמשים אשר לא עומדים בחוקים של פייסבוק, כולל משתמשים פרטיים וארגונים, לא יורשו לעלות לשידורים חיים ברשת החברתית. מהיום, פייסבוק תפעיל מדיניות של "one stike" ומעכשיו כל מי שיפר את כללי המדיניות הנוקשים ביותר יקבלו עונש של 30 יום בהם אותם משתמשים לא יוכלו לעלות לשידור לייב בכלל.
מקור: newsroom.fb.com
מיילצ'יפ משיקה פלטפורמת שיווק חדשה לעסקים קטנים
מיילצ'יפ, פלטפורמת הניוזלטרים הפופולאריות ביותר בעולם, משיקה פלטפורמת שיווק חדשה המותאמת לעסקים קטנים. הפלטפורמה החדשה כוללת בין היתר אפשרות ליצירת דפי נחיתה וטפסי הרשמה, אפשרות ליצור קמפיינים לסושיאל מדיה, להעלות פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם, אוטומציות, פרסולניזציה, בדיקות a/b, דוחות אנלטיקה, אינטגרציות שונות ועוד מספר רב של פיצ'רים. מדובר כאן בשינוי אסטרגטי של החברה שרוצה להציע סוג של פלטפורמת שיווק all in one מבלי הצורך שעסקים ישתמשו בשירותים נוספים.
מקור: mailchimp.com
54% אחוזים יקנו מוצר בעקבות שמיעת פודקאסט
מחקר חדש מצא כי יש סיכוי גבוה מאוד שתקנו מוצרים שמפרסמים בפודקאסטים מחקר חדש של חברת אדיסון מצא כי יש סיכוי של 54 אחוזים שתקנו מוצר מברנד שמפרסם בפודקאסטים. כמו-כן, 90 אחוזים מהנסקרים טענו כי הם מאזינים לפודקאסטים כאשר הם נמצאים בבית ובנוסף 70 אחוזים ענו כי הן מאזינים לפודקאסטים ולא מבצעים פעולה אחרת בו זמנית.
מקור: edisonresearch.com