אין זמן לקרוא? שימו את הפודקאסט ברקע:
להאזנה באייטיונס:
להאזנה בסאונדקלאוד:
להאזנה בספטיפיי:
מהפכה בפייסבוק: תאפשר לעסקים קטנים להקים קמפיינים אוטומטיים, לערוך וידאו בקלות ולנהל יומן תורים
פייסבוק משחררת חבילה של שלושה מוצרים מעולים שמטרתם להקל על החיים של העסקים הקטנים, וצוותי של וואן מאן שואו.
קמפיינים אוטומטיים:
בדומה ל AdWords Express של גוגל אדס, פייסבוק תאפשר להקים בקלות קמפיינים שאפילו יעשו אופטימיזציה לעצמם. דרך המערכת האוטומטית תוכלו להקים בתוך דקות קמפיין שיכלול מספר וריאציות של קריאייטיב, טירגוט מובנה מראש בהמלצת המערכת של פייסבוק, תקציב ממומלץ גם כן מטעם מערכת פייסבוק. כמו כן, המערכת תדווח לכם אחת לכמה זמן אודות ביצועי הקמפיין ותכיל המלצות לשיפור.
יומן עם מערכת פגישות ותורים:
מתוך הדף העסקי ניתן יהיה לקבוע תור לפגישה, טיפול, ייעוץ וכו'. היומן יאפשר לסמן את חלונות הזמן הפנויים, יתעדכן בזמן אמת ואף יתזכר את הלקוחות באמצעות הודעות מסנג'ר או SMS. כמו כן, היומן יוכל להסתנכרן עם היומנים הקיימים שלכם, למשל Google Calendar.
פיצ'רים חדשים לכלי עריכת הוידאו:
העריכות הפופולריות ביותר לסרטוני וידאו היא חיתוך, ושינוי גודל. עכשיו פייסבוק תאפשר לבצע זאת מתוך עורך הוידאו ב-Ads Manager. בעזרת הכלי תוכלו לחתוך סרטונים כך שיתאימו באורכם לאינסטגרם (באורך של עד 60 שניות) או לסטוריס (15באורך של עד שניות). כמו כן גם ניתן יהיה לשנות המידה, ולחתוך סרטון מאוזן לצורה ריבועית שמתאימה לאינסטגרם ומשפרת יחס הקלקה גם פייסבוק.
מקור: facebook.com
גוגל אדס מתמודדת עם באג במערכת הדיווח
החל מה-30 לאפריל באג פוגע בדיווח הנתונים במערכות גוגל אדס ו-גוגל אדסנס. נכון ליום שישי לפני כניסת שבת הנתונים במערכת הדוחות עבור ה-1 למאי עשויים להשתנות. הודעה על התקלה ניתן לראות בהתחברות לחשבון הגוגל אדס. כאשר הבעיה תסודר, הנתונים יתוקנו והודעת השגיאה תורד.
מקור: searchengineland.com
גוגל משחררת סדרת סרטונים במטרה לשבור מיתוסים נפוצים בעולם ה-SEO
ערוץ הוידאו של גוגל המיועד לאנשי SEO ובעלי אתרים, Google Webmasters, פרסם טריילר לסדרה שעתידה לצאת בקרוב ובה נוכל לשמוע ולראות עובדי גוגל מנפצים מיתוסים בנושא קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל. בגוגל אמרו שהסדרה תצא לאחר סיום אירועי ה-Google IO שהסתיימו בחמישי האחרון, כך שאפשר לצפות להשקת הסדרה בכל יום. למעקב מקרוב, הצטרפו לערוץ היוטיוב של Google Webmasters.
מקור: סרטון הטריילר
גוגל פודקאסטס רשמית מגיע לתוצאות החיפוש
כמו שסיפרנו לכם כאן בחודש פברואר, גוגל מתכוונת להציג בתוצאות החיפוש קישורים ישירים להשמעות של פודקאסטים בתוצאות החיפוש. פרקי פודקאסטים שהועלו למערכת גוגל פודקאסטס, יוכלו בקרוב להופיע בתוצאות החיפוש, וכן ניתן יהיה להקשיב להם ישירות מתוך דף תוצאות החיפוש. את זה מאמת זאק רנו-וודן, מנהל המוצר של גוגל פודקאסטס בחשבון הטוויטר שלו.
מקור: twitter.com
פייסבוק מורידה את ההגבלות בפרסום מוצרים מבוססי בלוקצ'יין, וקידום אירועים בעולם הקריפטו
לפני כ-שנה פייסבוק התחילה לחסום מודעות המכילות תכנים ומקדמות מוצרים מעולם הבלוקצ'יין והקריפטו, על מנת להילחם בתופעת ההונאות שהפכו לנפוצות מאוד בעולם הפסדו-הפיננסי. על מנת לפרסם תוכן מהסוג הזה, נדרש אישור פרטני של פייסבוק, ובכל מקרה פייסבוק הייתה אוסרת לפרסם תוכן המקדם ICO – הנפקה ראשונית של מטבע.
כתוצאה מכך, סטארטאפים חדשים וביניהם סטארטאפים ישראלים רבים, אשר מפתחים מוצרים ושירותים חדשים בטכנולוגיית הבלוקצ'יין עליה גם מבוססים מטבעות הקריפטו, נפגעו מהמדיניות של פייסבוק. במקרים רבים נמנע מהם לפרסם מודעות ממומנות בפייסבוק אפילו כשהפרסום לא נועד לקדם מכירה של מטבעות קריפטו.
כעת פייסבוק מודיע כי היא תאפשר לקדם מודעות בעלות תוכן מעולם הבלוקצ'יין והקריפטו, כל עוד התוכן ידבר על הטכנולוגיה ויקדם לכל היותר אירועים בנושא. קידום מכירה של מוצרים פסדו-פיננסיים או קידום סחר במטבעות קריפטו עדיין דורש אישור מראש מפייסבוק.
מקור: facebook.com
גוגל משנה את אלגוריתם הדירוג בחנות האפליקציות של אנרואיד ה-Google Play
על כך הוכרז בשבוע האחרון במסגרת ועידות ה-Google I/O השנתית. האלגוריתם החדש יעניק משקל סגולי גדול יותר לביקורת חדשות. כלומר, בפשטות, אם היו לכם הרבה ביקורת עבר טובות, וקיבלתם כעת רק מעט ביקורות חדשות לא טובות, האפליקציה שלכם תהיה עשויה לרדת בדירוגים באופן תלול יותר ממה שהכרתם, וגם להיפך.
עד היום, משקל כל הביקורת היה ממוצע פשוט של הציונים, ולא הכיל חישוב משוקלל לפי ותק הביקורת. כעת כל זאת הולך להשתנות, דבר שמצד אחד פותח הזדמנויות לאפליקציות שצברו ביקורות לא טובות בעבר, אך מצד שני גם מעמיד בסכנה אפליקציות ותיקות בעלות דירוג גבוה.
מקור: googleblog.com