טיקטוק מציגה את ה-Seller University: פורטל הדרכות למוניטיזציה דרך תוכן

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

טיקטוק משיקה פורטל הדרכה חדש למוכרים באפליקציה, בשם TikTok Shop: Seller University, המציע מגוון אפשרויות מכירה ליוצרים בטיקטוק.

על כך דיווח הבלוגר מאט נבארה:

מטרת הפורטל החדש היא להציג ליוצרי טיקטוק אפשרויות מונטיזציה חדשות וכלי מכירה חדשים שיוכלו לשלב בפרופיל, סרטונים וסרטונים לייב סטרימינג בערוץ הטיקטוק שלהם. לפי טיקטוק, הפורטל אמור לסייע ליוצרים שירשמו אליו לנהל את העסק שלהם דרך הפלטפורמה, לספק שיעורים ומידע על כלי מכירה, מדיניות המכירה בפלטפורמה ועדכונים על האפשרויות השונות שטיקטוק מציעה בכל הקשור למכירות בפלטפורמה.

יוצרים שירשמו לפורטל יוכלו למכור מוצרים דרך עוגנים שיוטמעו בסרטונים וסרטוני הלייב בפרופיל, שלחיצה עליהם תוביל לעמוד פרטי המוצר הרלוונטי ולהמשך תהליך הקנייה. בנוסף, יוצרים שיקחו חלק בפורטל ההדרכה יוכלו להנות מהצגת המוצרים שלהם בלשונית מוצרים שתתווסף כמובן לעמוד הפרופיל שלהם. 

הפורטל החדש מגיע במסגרת מאמציה של טיקטוק לספק אפשרויות מונטיזציה נוספות בפלטפורמה עבור יוצרי התוכן שלה. נכון לעכשיו הפורטל החדש הוא ניסיוני וזמין עבור יוצרי טיקטוק באינדונזיה בלבד.

כמו כן, מותגים יוכלו לחתום על הסכמי אפיליאציה עם יוצרי תוכן מובילים בטיקטוק בתמורה לקידום המוצרים שלהם בעמודים שלהם. המותגים יוכלו להעלות את המוצרים שלהם למרכז המכירות של טיקטוק, לתכנן את אסטרטגיית השיווק שלהם ולשתף פעולה עם משפיענים שנבחרו על ידי טיקטוק על מנת לקדם את המוצרים שלהם בפלטפורמה.

על מנת למכור מוצרים דרך טיקטוק, יש להחזיק חשבון פעיל ולהיות רשומים לחנות דרך מרכז המכירות בפלטפורמה. כאמור, האפשרות הזו פתוחה רק למשתמשים באינדונזיה אך נראה שבקרוב זה יפתח לשאר המשתמשים בפלטפורמה.

מידע נוסף ניתן לקבל באתר socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן