דוגמא טובה לאופן בו סרטוני טיקטוק יכולים לקדם אמנים חדשים או ותיקים היא הדוגמא של המשתמש 'Doggface', שהעלה סרטון טיקטוק שלו רוכב על סקייטבורד לצלילי מוזיקה של פליטווד מק. הסרטון זכה למאות אלפי צפיות והחזיר את אלבום הלהקה שיצא בשנת 1977 לעשרת הגדולים של מצעד הבילבורד. כך שאומנם שיתוף הפעולה החדש ישמח מאוד את משתמשי טיקטוק כיוון שהוא פותח בפניהם אפשרויות חדשות ורבות למוזיקה חדשה, אך גם יסייע למוזיקאים לקבל חשיפה גדולה יותר, להרחיב את קהל המאזינים שלהם ולהנות מהפופולריות העצומה של פלטפורמת טיקטוק.
חשוב לציין כי השימוש בקטלוג המוזיקה של סוני נועד עבור משתמשים עצמאיים בטיקטוק בלבד. במאי השנה עדכנה טיקטוק את מדיניות השימוש שלה ואסרה על מותגים גדולים להשתמש במוזיקה פופולרית, ואישרה להם אך ורק שימוש במוזיקה שנבחרת מתוך ספריית מוזיקה מסחרית וחינמית שנוצרה לשימוש מותגים בלבד.
מקור: socialmediatoday.com