וואטסאפ מכריזה על הרחבת אפשרויות הקניה באפליקציה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לפי וואטסאפ מעל 175 מיליון משתמשים שולחים הודעות לחשבונות עסקיים בוואטסאפ, מדי יום. היא מוסיפה כי לפי המחקר הפנימי שערכה,  אנשים מעדיפים להתכתב עם עסק לצורך קבלת עזרה וישנו סיכוי גבוה יותר שיבצעו רכישה אם יש אופציה של שיחה בצ׳אט עם העסק. כמו כן, לפי וואטסאפ, במהלך השנתיים האחרונות עבדה החברה על מנת לשפר את התקשורת בין עסקים ללקוחות. היא מציינת את השינוי שביצעה בתחומים הבאים:

קניות – וואטסאפ מרחיבה את הדרכים בהן משתמשים יכולים לבדוק מוצרים זמינים ולבצע רכישות של מוצרים ישירות מהצ׳אט בוואטסאפ. 

בנוסף החברה עובדת על אינטגרציה עם שירותי האירוח של פייסבוק – מרחיבה את אפשרויות האינטגרציה עם פלטפורומות איקומרס ופלטפורומות מעולם שירות הלקוחות.

ווטסאפ עדכונים חדשים

במהלך החודשים הקרובים תרחיב וואטסאפ את שיתוף הפעולה שלה עם ספקי אירוח שונים. בנוסף תאפשר לעסקים לנהל את הודעות הוואטסאפ שלהם דרך שירותי אירוח שתציע פייסבוק, במטרה להקל על עסקים קטנים ובינוניים להקים חנות, למכור את מוצריהם, לשמור על מלאי מעודכן ולהגיב בקלות להודעות מלקוחות.

מכירות עסקיות – וואטסאפ תגבה תשלום מלקוחות עסקיים על חלק מהשירותים שהיא מציעה, על מנת לסייע לחברה להמשיך ולבנות עצמה ולפתח פתרונות נוספים לעסקים. לא ברור כרגע עבור אילו שירותים תגבה וואטסאפ תשלום ומה יהיה גובהו.

מקור: blog.whatsapp.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן