שינוי השיטה לא קשורה לגוגל אדוורדס כמו שאנחנו מכירים אותה. אם אתם עושים קמפיינים בגוגל אדס או ביוטיוב, כנראה שאתם תמשיכו להינות משיטת המכרז הזה, לפחות בינתיים.
אבל בגוגל אקסצ'יינג' (Adx לשעבר, ו-Ad Manager כיום), בורסת הפרסום של גוגל, שמתחרה בעוד מספר בורסות פרסום גדולות בשוק שמכונה לעיתים "פרוגרמטיק" ומגלגל מדי שנה למעלה מ-$40 מיליארד דולר, החלה לפני שנה מגמגה שזנחה את שיטת המכרז מקום שני, ועברה לשיטת המכרז הרגיל – מכרז מחיר ראשון. כעת גוגל אקסנצ'יינג' מצטרפת אליהם.
אנו ממליצים להקשיב בפודקאסט "טרגטת ניוז" להסבר מפורט יותר על הנושא.
מקור: adexchanger.com