למי שעדיין לא מעודכן, עד חודש אוגוסט 2021 גוגל אמורה לסיים לבצע עדכון אלגוריתמי גדול שיוסיף למעשה פרמטרים נוספים לאלגוריתם שלה. לעדכון קוראים "page experience update" והוא ככל הנראה הולך להשפיע על הדירוגים של מאות אלפי אתרים בעולם וגם אצלנו בישראל.
בכדי להכין את בעלי האתרים/עסקים לעדכון הקרוב, גוגל החליטה להוסיף דו"ח חשוב בתוך הגוגל סרץ' קונסול שאמור לעזור לכם להבין טוב יותר את מצב האתר שלכם בכל הקשור לפרמטרים המרכזיים הקשורים לעדכון. אם תיכנסו לסקשיין של ה"experience" תוכלו לראות מעכשיו סעיף חדש שנקרא "page experience" שהתווסף ל"core web vitals" ול-"mobile usability".
הדו"ח החדש משלב חלקים מהדו"ח של ה-core web vitals בתוספת עם נקודות הקשורות לחווית הדפים באתר שלכם כגון: אבטחת Https, בעיות אבטחה, האם יש באתר מודעות פולשניות שמשפיעות על חווית המשתמש באתר, עד כמה האתר ידידותי לגלישה בנייד ועוד.
הדו"ח מציע מדדים חשובים מאוד שמראים בדיוק באיזה עמודים חווית המשתמש איכותית ובאיזה עמודים חווית המשתמש ירודה. הדוח כאמור מאפשר לבעלי אתרים/עסקים להעריך את מהירות הביצועים של האתר, לבדוק את המדדים והשינויים באתר לאורך זמן ועוד.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…