גוגל משדרגת את הגוגל סרץ' קונסול עם סטטיסטיקות סריקה חדשות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

גוגל מודיעה על השקת גרסה מעודכנת של דו"ח סטטיסטיקות הסריקה של Google Search Console. לדו"ח סטטיסטיקות הסריקה החדש יש תכונות חדשות שמציעות תובנות מפורטות יותר לגבי האופן שבו גוגל סורקת את האתר שלך.

דוח סטטיסטיקות הסריקה שימושי למעקב אחר שינויים בדפוסי הסריקה של גוגל. שינויים בדפוסי הזחילה יכולים להיות לעתים קרובות לאותת לנו שמשהו לא תקין קורה באתר שלנו.

סרץ' קונסול דוח סריקה חדש

הפיצ'רים הבאים נוספו לדוח סטטיסטיקות הסריקה המעודכן של הגוגל סרץ' קונסול:

 

  • המספר הכולל של בקשות לפי קוד תגובה, סוג קובץ סרוק, מטרת הסריקה וסוג הבוט שסרק

  • דוגמאות של url אלים שמראים בדיוק היכן הייתה בקשה מצד הבוט של גוגל לסרוק את העמוד

  • מידע נוסף שמסכם את מצב הנכסים, הדומיין והשרתים

 

השינויים האחרונים יאפשרו למנהלי האתרים ואנשי ה-SEO לעקוב אחר אתרי האינטרנט ולזהות בעיות שעלולות לקרות. השיפורים האחרונים יאפשרו למשתמשים בגוגל סרץ' קונסול להנות מסטטיסטיקות חשובות שלא הופיעו קודם לכן ויאפשרו מעכשיו לראות את היסטוריית הסריקה של גוגל, לראות את סוגי וגדלי הקבצים שהבוט של גוגל סרק, לראות את פרטי בקשות הסקירה ולעקוב אחר בעיות הזמינות של האתר.

מקור: searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן