מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.
גוגל משדרגת את אפליקציית ניהול הקמפיינים של גוגל אדס עם שני פיצ'רים חדשים. השידרוג יאפשר למנהל קמפיינים לתזמן התראות מותאמות אישית, ולקבל גישה לאינסייטס של הקמפיינים ישירות מהסמארטפון.
התראות חשבון מותאמות אישית:
מנהלי קמפיינים המשתמשים בגרסה העדכנית של אפליקציית גוגל אדס יוכלו להגדיר התראות בהתאמה אישית. ההתראות החדשות מאפשרות להישאר במעקב בזמן אמת אחר ביצועי הקמפיינים השונים מכל מקום.
לדוגמא, ניתן להגדיר התראה שתודיע כאשר יש עלייה או ירידה של למעלה מ-10% בהמרות בהשוואה לשבוע שעבר.
אפליקציית גוגל אדס תשלח למנהלי הקמפיינים התראה אוטומטית עם דוחות אינסייטס בזמן אמת אודות שינויים משמעותיים בביצועי הקמפיינים.
מנהל הקמפיינים יקבל את תיאור השינוי שהתרחש, וכן הסבר אודות הסיבות או הגורמים שהובילו לשינוי. כמו כן, במקרים מסויימים גוגל גם תוסיף המלצה לנקיטת פעולה לפתרון הבעיה שהביאה לירידה בביצועים.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…