אינסטגרם מתכננת להשיק אפשרות שידור לייב סטרימינג מרובה משתתפים בשבועות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

הבלוגר מאט נאברה השב את תשומת ליבנו כי אדם מוסרי מאינסטגרם חשף כי אינסטגרם מתכננת להשיק במהלך השבועות הקרובים אפשרות חדשה של שידורי לייב סטרימינג מרובי משתתפים. ההודעה על הוספת האפשרות החדשה אינה הוכרזה עדיין באופן רשמי על ידי אינסטגרם. בראיון שנתן לתוכנית הלייט נייט A Little Late with Lilly Singh של רשת NBC, הסביר מוסרי כי אינסטגרם עובדת על אפשרות של עלייה לשידור לייב עם השתתפות של עד 4 משתמשים נוספים וכי היא צפויה לשחרר את הפיצ׳ר בשבועות הקרובים.

מוסרי אף ציין כי זוהי הודעה ראשונית ובלעדית לתוכנית, אך לפי Social Media Today, כבר במרץ 2020 הצהיר מוסרי כי החברה עובדת על אפשרות הוספת משתתפים נוספים לשידורי הלייב בפלטפורמה. בנוסף לכך, כבר בדצמבר החל לצוץ מידע על הפיצ׳ר החדש, כאשר החברה החלה בבדיקות הפיצ׳ר על משתמשים בהודו, בניסיון להרוויח מהחרם במדינה על אפליקציית הטיק טוק.

לפי דיווח של אתר mysmartprice הצפיות באינטסגרם לייב גדלו במעל 60% בהודו במהלך 2020 והוספת אפשרות ריבוי המשתתפים נועדה למקסם את השימוש בפיצ׳ר. 

חשוב גם לציין כי למרות שמוסרי ציין כי הפיצ׳ר יאפשר לעלות לשידור עם עד 4 משתתפים נוספים, הדוגמאות שצצו ברשת של הפיצ׳ר החדש מראות 4 משתתפים בלבד בשידור.

לפרטים נוספים בכתבה של >>> socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן