מוסרי אף ציין כי זוהי הודעה ראשונית ובלעדית לתוכנית, אך לפי Social Media Today, כבר במרץ 2020 הצהיר מוסרי כי החברה עובדת על אפשרות הוספת משתתפים נוספים לשידורי הלייב בפלטפורמה. בנוסף לכך, כבר בדצמבר החל לצוץ מידע על הפיצ׳ר החדש, כאשר החברה החלה בבדיקות הפיצ׳ר על משתמשים בהודו, בניסיון להרוויח מהחרם במדינה על אפליקציית הטיק טוק.
לפי דיווח של אתר mysmartprice הצפיות באינטסגרם לייב גדלו במעל 60% בהודו במהלך 2020 והוספת אפשרות ריבוי המשתתפים נועדה למקסם את השימוש בפיצ׳ר.
חשוב גם לציין כי למרות שמוסרי ציין כי הפיצ׳ר יאפשר לעלות לשידור עם עד 4 משתתפים נוספים, הדוגמאות שצצו ברשת של הפיצ׳ר החדש מראות 4 משתתפים בלבד בשידור.
לפרטים נוספים בכתבה של >>> socialmediatoday.com