אינסטגרם מאחדת את משאבי הלימוד שלה תחת מרכז מידע חדש, ה-Professional Dashboard

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אינסטגרם מציגה את ה-Professional Dashboard, מרכז מידע שמאגד את כל הכלים הנחוצים למשתמשי הפלטפורמה כדי ללמוד כיצד להרוויח כסף מחשבון האינסטגרם שלהם.

במהלך 2020 השיקה החברה סדרת מוצרים וכלים שמטרתם לסייע ליוצרים ועסקים לקדם עצמם בפלטפורמה והחלה לאגד אותם במקום אחד. השקות המוצרים כללו מוצרים כמו ה- Badges, Instagram Shop, Checkout וכלי תוכן ממומן.

לפי אינסטגרם, מאז שהחלה באיחוד המשאבים, בנובמבר 2020, מעל 82 מיליון חשבונות ביקרו במרכז ו-37 מיליון חשבונות נכנסו לפחות לאחד המוצרים בו.

כעת היא משיקה באופן רשמי את מרכז המידע תחת השם Professional Dashboard, כמרכז המאחד את כל המשאבים, המוצרים והכלים הללו לנוחיות המשתמשים.

מקור: אינסטגרם (Professional Dashboard)
מקור: אינסטגרם (Professional Dashboard)

החלקים המרכזיים ב-Professional Dashboard הם:

1.Track Your Performance:

גילוי תובנות וטרנדים בפלטפורמות על בסיס הפעילות בחשבון שלכם.

2.Grow Your Business:

גישה קלה לכלים שיסייעו לניהול יעיל ומוצלח יותר של החשבון בפלטפורמה. גילוי כלים חדשים שמטרתם לסייע למשתמשים בבניית העסק ולבדוק את ססטוס הזכאות למוניטיזציה של התכנים בחשבון.

3.Stay Informed:

משאבים לימודיים הכוללים טיפים, הדרכות והשראה, שילמדו משתמשים להפיק את המירב מחשבון האינסטגרם שלהם.

 

אומנם כל המשאבים הללו כבר היו קיימים ברחבי הפלטפורמה, אבל על ידי איחודם תחת מטריה אחת מקווה אינסטגרם שלמשתמשים יהיה קל ופשוט יותר לגשת למידע האצור בהם.

לפי החברה בעתיד יתווספו תכנים וכלים נוספים ישירות ל-Professional Dashboard.

ה-Professional Dashboard זמין לחשבונות עסקיים ולחשבונות יוצרים באינסטגרם.

למידע נוסף בבלוג הרשמי של אינסטגרם >>> business.instagram.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן